X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Mja, zelf moet ik er nog eens langsgaan, en zal ook wel nog voor het jaareinde zijn. In Bellewaerde Aquapark viel het bij mijn bezoek heel goed mee met de Noord-Fransen (beter dan in het park zelf!).

    Van Lago Kortrijk Weide had ik via via al gehoord dat ze er veel last van hadden, maar zoveel te beter dat jij het dan niet had. Wellicht volgt een eerste bezoek daar toch eens op een weekavond, aangezien Kortrijk goed doenbaar is en ik met zo'n 2 uur waterplezier wellicht toch genoeg zal hebben

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wellicht volgt een eerste bezoek daar toch eens op een weekavond, aangezien Kortrijk goed doenbaar is en ik met zo'n 2 uur waterplezier wellicht toch genoeg zal hebben
    Voorzie maar wat meer dan 2 uur in Lago Kortrijk als je alles eens wil uitproberen: de warme lagune, wildwaterbaan, haman, biosauna, zoutsauna, 5 glijbanen, golfbad, … Veel ervan ga je beslist nog een tweede keer willen uitproberen.
    Zondag laatst geweest voor twee uur wat toen een beetje krap was.

  3. #3

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Voorzie maar wat meer dan 2 uur in Lago Kortrijk als je alles eens wil uitproberen: de warme lagune, wildwaterbaan, haman, biosauna, zoutsauna, 5 glijbanen, golfbad, … Veel ervan ga je beslist nog een tweede keer willen uitproberen.
    Zondag laatst geweest voor twee uur wat toen een beetje krap was.
    Haha, ik ben het gewend van Lago Brugge hoor. In weekends is het vaak stuk drukker dan op een kalme weekavond

  4. #4

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Haha, ik ben het gewend van Lago Brugge hoor. In weekends is het vaak stuk drukker dan op een kalme weekavond
    Bij ons bezoek zondag was het ook rustig, maar alles is gewoon zo goed dat je het meermaals wil uitproberen. Wij kregen geen genoeg van hun wildwaterbaan die overigens de eerste is van de Lago of Sportoase banen die voor mij ook echt aanvoelt als een WILDwaterbaan en niet na 2 rondjes gaat vervelen. Ook de Blauwe slide, de groene en de witte racer zijn echt heerlijke glijbanen die je toch meerdere keren wil doen. Neem er dan nog alle andere faciliteiten bij en 2 uur is, ook al is het kalm, toch aan de krappere kant ...

    Laat ons zeggen dat we na 2 uur alles wel gedaan hadden, maar dat we zeker nog langer ons konden bezig houden mochten we nog tijd gehad hebben!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #5

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Laat ons zeggen dat we na 2 uur alles wel gedaan hadden, maar dat we zeker nog langer ons konden bezig houden mochten we nog tijd gehad hebben!
    Ok, I keep it in mind

  6. #6

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    gezien op hun site: Beleef een witte kerst in Bellewaerde Aquapark
    Vanaf 13 december tot en met 12 januari zorgen tal van decoraties en fonkelende lichtjes voor een feeërieke sfeer in Bellewaerde Aquapark. Bezoekers beleven gegarandeerd een witte kerst in het gloednieuwe indoor waterpark dankzij de levensechte sneeuwbuien. Tijdens de kerstvakantie staan er meet & greets met de kerstman en Koning Leeuw op het programma. Daarnaast beleven bezoekers er waterpret voor het ganse gezin dankzij de mix van glijbanen, speelzones en ontspanning en dit in een oase van groen en een constante temperatuur van 34°C.

  7. #7

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vlinderke Bekijk Berichten
    gezien op hun site: Beleef een witte kerst in Bellewaerde Aquapark
    Vanaf 13 december tot en met 12 januari zorgen tal van decoraties en fonkelende lichtjes voor een feeërieke sfeer in Bellewaerde Aquapark. Bezoekers beleven gegarandeerd een witte kerst in het gloednieuwe indoor waterpark dankzij de levensechte sneeuwbuien. Tijdens de kerstvakantie staan er meet & greets met de kerstman en Koning Leeuw op het programma. Daarnaast beleven bezoekers er waterpret voor het ganse gezin dankzij de mix van glijbanen, speelzones en ontspanning en dit in een oase van groen en een constante temperatuur van 34°C.
    Een oase van groen bij 34°C versus een witte kerst met sneeuwbuien: ik wil wel eens zien hoe Bellewaerde deze heeft doen passen in elkaar

  8. 24-12-19, 00:08

    Reden
    bericht foutief dubbel gepost

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •