Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Gezien het speedo-beleid van BWP, zal ik dit waterpark sowieso overslaan. Ik ga niet nog een zwembroek aanschaffen, speciaal voor dat kleine waterpark te doen.
Dat beleid is toch algemeen geworden? Niet iets dat zij alleen bepaald hebben, maar quasi overal gehanteerd wordt... Misschien toch maar eens aanschaffen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
- De prijs: 21 euro per persoon is toch wel vrij duur voor een waterpark van slechts die omvang waar er geen golfslagbad bij hoort. Abonnees van de Adventure Pass krijgen geen korting. Ik heb bijgevolg gekozen om voor 40 euro mn Adventure Pass te laten upgraden met een onbeperkte toegang tot het Aquapark. En wie enkel komt naar het Aquapark moet 6 euro parking betalen
De prijs vind ik ook aan de hoge kant, zeker met het gevarieerde aanbod aan waterparken in WVL! En dat je met een Bellewaerde abonnement nog geen korting krijgt vind ik er wel helemaal over...

***

Jullie reacties hebben in elk geval mijn nieuwsgierigheid geprikkeld, dus staat een bezoekje volgende zaterdag gepland. Ik gok op een kalme voormiddag, om dan in de namiddag het park zelf te bezoeken tijdens de eerste zomernocturne.