X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Om een beetje offtopic te gaan: Als mensen iets niet durven, vraag ik me altijd af wat daar de precieze reden voor is. Zijn ze effectief bang van de attractie zelf als ze ervoor staan (hoogte, snelheid, lawaai, etc)? Of durven ze niet dankzij alle verhalen die de ronde doen, of door dingen die andere mensen gezegd hebben?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Om een beetje offtopic te gaan: Als mensen iets niet durven, vraag ik me altijd af wat daar de precieze reden voor is. Zijn ze effectief bang van de attractie zelf als ze ervoor staan (hoogte, snelheid, lawaai, etc)? Of durven ze niet dankzij alle verhalen die de ronde doen, of door dingen die andere mensen gezegd hebben?
    Wel, als ik hierover nadenk, dan zijn snelheid en hoogte en inversies toch wel de belangrijkste factoren. Ik zal een attractie dus wel proberen, ook al is het met een ei in de broek. Maar als dat niet meevalt (misselijk, hoofdpijn, gewoon geen aangename ervaring, ...) houd ik het wel bij die ene keer. Wij hebben Taron bv met z'n allen maar 1 keer gedaan, omdat de helft van het gezin er draaierig uit kwam.
    Als er dan een attractie is die heel hard lijkt op een attractie die me voorheen niet is bevallen, ga ik ze dus ook niet doen, bv Baron in de Efteling heb ik niet gedaan, omdat Oblivion in Gardaland niet mijn ding was.

    Maar uiteraard beleeft iedereen angst en spanning op een andere manier.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •