X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 34

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine pretpark ergernissen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    - Attracties die overdreven vaak defect zijn (Indiana Jones, Disneyland Parijs, ik ben meerdere malen in dat park geweest, maar heb deze achtbaan nog nooit open aan getroffen, zal wel pech zijn, maar toch)
    Echt? Dit lijkt me net een van de stabielste achtbanen die ik nog nooit gesloten heb geweten. BTM is me op dat vlak de ergste van de hoop! Elk bezoek is er wel een storing!

  2. #2

    Re: Het grote kleine pretpark ergernissen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Echt? Dit lijkt me net een van de stabielste achtbanen die ik nog nooit gesloten heb geweten. BTM is me op dat vlak de ergste van de hoop! Elk bezoek is er wel een storing!
    Ik heb toch ook al veel problemen gehad met Indiana Jones, maar natuurlijk ook met Big Thunder Mountain. Ik herinner me dat we eens Fastpass-ticketjes hadden voor Big Thunder Mountain en die toen storing had. We mochten de ticketjes dan wel bij Indiana Jones gaan gebruiken en toen we daar aankwamen, ging die ook defect. Het is echt iets dat ik vooral in Disneyland Parijs meemaak. Ook voor de Rock 'n' Rollercoaster en Space Mountain al meermaals voor een gesloten deur gestaan.

  3. #3

    Re: Het grote kleine pretpark ergernissen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ik heb toch ook al veel problemen gehad met Indiana Jones, maar natuurlijk ook met Big Thunder Mountain. Ik herinner me dat we eens Fastpass-ticketjes hadden voor Big Thunder Mountain en die toen storing had. We mochten de ticketjes dan wel bij Indiana Jones gaan gebruiken en toen we daar aankwamen, ging die ook defect. Het is echt iets dat ik vooral in Disneyland Parijs meemaak. Ook voor de Rock 'n' Rollercoaster en Space Mountain al meermaals voor een gesloten deur gestaan.
    En ik heb dan weer het geluk gehad dat BTM nog bijna niet uit gelegen heeft als ik daar was (Behalve eens een uurtje) maar de Indiana Jones.. nope.. die is me niet gegund.. niet voorwaarts en niet achterwaarts...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •