X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 34

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine pretpark ergernissen topic

    Zulke restaurants vind ik ook niet ideaal. In Walibi weet ik daar in Lucky Luke City ook nooit waar ik wat moet bestellen, zelfs al is het er rustig.

    Mijn grootste ergernis in elk park zijn mensen die roken in de wachtrij.

  2. #2

    Re: Het grote kleine pretpark ergernissen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Mijn grootste ergernis in elk park zijn mensen die roken in de wachtrij.
    Mee akkoord, samen met voorstekers (zeker als je het dan meldt en het park er niets aan doet).
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: Het grote kleine pretpark ergernissen topic

    Een grote ergernis bij mij is het beleid van sommige parken, waarbij je je letterlijk alleen welkom voelt als je veel geld uitgeeft. Ik denk hierbij aan:
    Port Aventura (de openingsuren + express pass)
    Plopsa (kinderen vanaf 85cm = 10€, terwijl het aanbod even groot is als in andere parken, theming pas een jaar later toevoegen)
    Disneyland Paris (Disneyland park = 22j hetzelfde aantal attracties (of zelfs minder), en de Studios zijn wel overduidelijk een apart park)

    Al deze parken slagen er in om mij niet welkom te voelen door de diverse redenen. Soms begrijp ik echt waarom ze het doen (financieel dan), maar doe het dan aub niet zo opvallend. Dan zou ik me veel meer bezoeker voelen dan broodwinning.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •