X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Boudewijn Seapark 06-05-2017

    Op een warme zomerdag lijkt me een dagje Boudewijn Seapark met de kinderen echt i-de-aal! Hun waterspeeltuin (ik noem het eerder al bijna een zwembad), kan de kinderen uren bezighouden op een warme dag terwijl de ouders aan de kant op een ligstoel liggen en soms eens een plonsje nemen. Daarna is er nog een heel park ter beschikking om de dag aan te vullen, veel grote speeltuinen (indoor + outdoor) en nog een klein maar mooi aanbod van attracties. Nee, het lijkt me echt een perfecte daguitstap voor met kleinere kinderen!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [TR] Boudewijn Seapark 06-05-2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Op een warme zomerdag lijkt me een dagje Boudewijn Seapark met de kinderen echt i-de-aal! Hun waterspeeltuin (ik noem het eerder al bijna een zwembad), kan de kinderen uren bezighouden op een warme dag terwijl de ouders aan de kant op een ligstoel liggen en soms eens een plonsje nemen. Daarna is er nog een heel park ter beschikking om de dag aan te vullen, veel grote speeltuinen (indoor + outdoor) en nog een klein maar mooi aanbod van attracties. Nee, het lijkt me echt een perfecte daguitstap voor met kleinere kinderen!
    Klopt ook, het is er ook niet zo druk aan de attracties als pakweg in Plospaland De Panne.
    Misschien mogen ze wel wat strandstoelen bijzetten, want telkens toen wij er waren, waren er geen mee vrij.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •