X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 21

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Movie Park Germany - Star Trek: Operation Enterprise 25/05/2017

    Amai! Tof dat we zo snel al kunnen meelezen met iemand die de coaster al gedaan heeft. Wat je beschrijft lijkt overeen te komen met wat ik er van verwachtte: een degelijke middenklasse coaster met een verzorgd thema. Is het binnen de grenzen van het park de nieuwe topattractie of zijn er andere die nog met die eer gaan lopen?

  2. #2

    Re: [TR] Movie Park Germany - Star Trek: Operation Enterprise 25/05/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Amai! Tof dat we zo snel al kunnen meelezen met iemand die de coaster al gedaan heeft. Wat je beschrijft lijkt overeen te komen met wat ik er van verwachtte: een degelijke middenklasse coaster met een verzorgd thema. Is het binnen de grenzen van het park de nieuwe topattractie of zijn er andere die nog met die eer gaan lopen?
    Ik vind persoonlijk Van Helsing's Factory nog steeds in zijn geheel een betere attractie, maar dat ligt eerder aan de combinatie darkride/achtbaan waar ik wel fan van ben. Al kan ik me zeer goed voorstellen dat voor veel mensen Star Trek als de topattractie van het park wordt gezien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starsplash Bekijk Berichten
    Bedankt voor je TR. Ik wil er zeer binnenkort ook nog eens heen. Heb je enig idee wat de lengte beperkingen op deze baan zijn?
    Ik heb het parkplan er even moeten bijhalen. Minimumlengte is 1,30 m. Aanbevolen minimumleeftijd is 7 jaar.

  3. #3

    Re: [TR] Movie Park Germany - Star Trek: Operation Enterprise 25/05/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ik heb het parkplan er even moeten bijhalen. Minimumlengte is 1,30 m. Aanbevolen minimumleeftijd is 7 jaar.
    Dank je, ik kon dit voorlopig nog niet terug vinden op hun website. Maar 1,30m, dat zal mijn dochter dus niet fijn vinden

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •