X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 100

Onderwerp: Het laagste nieuws

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het laagste nieuws

    In de categorie van "laagste nieuws" stelt VTM natuurlijk nooit teleur. Ook bij een artikel over de opening van de Sinksenfoor slaan ze de bal mis.

    In totaal staan 150 attracties en eetkraampjes klaar voor de bezoekers. Dit jaar zijn er twee nieuwkomers. De Take Off is een 50 meter hoge attractie die waaghalzen aan een snelheid van 100 km/u omhoog en van links naar rechts zwiert en bij de Tiki Surf duikt een bootje aan hoge snelheid in het water.
    Bron: VTM

    Inderdaad, de Take Off is een nieuwkomer op de Sinksenfoor. Alleen gaat die niet tot op 50 meter, en lijkt een snelheid van 100 km/u mij ook wat overdreven. Dat zijn namelijk de statistieken van de XXL, die iets verder op de kermis staat (en dat al enkele jaren). Tiki Surf is ook niet bepaald een nieuwkomer, want dat is gewoon de nieuwe naam van de Big Splash, die ook vorig jaar al op de kermis te vinden was.
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  2. #2

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pretparkfan_2 Bekijk Berichten
    In de categorie van "laagste nieuws" stelt VTM natuurlijk nooit teleur. Ook bij een artikel over de opening van de Sinksenfoor slaan ze de bal mis.


    Bron: VTM

    Inderdaad, de Take Off is een nieuwkomer op de Sinksenfoor. Alleen gaat die niet tot op 50 meter, en lijkt een snelheid van 100 km/u mij ook wat overdreven. Dat zijn namelijk de statistieken van de XXL, die iets verder op de kermis staat (en dat al enkele jaren). Tiki Surf is ook niet bepaald een nieuwkomer, want dat is gewoon de nieuwe naam van de Big Splash, die ook vorig jaar al op de kermis te vinden was.
    "Nieuw" klinkt mooier als promotiepraatje. In Brugge waren de "nieuwe attracties" ook terugkomers die er vorig jaar niet stonden, maar enkele jaren terug wel.

    Wel erg dat Take Off een nieuwe attractie voor de Sinksenfoor is. Zolang ik mij kan herinneren staat die al jaarlijks (!) op de Brugse Meifoor en de Kortrijkse Paasfoor. Maar goed, de statistieken zijn inderdaad zwaar overdreven, want dat ding haalt volgens mij met moeite een hoogte van 30 meter en een snelheid van zo'n 70 km/u.

  3. #3

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Maar goed, de statistieken zijn inderdaad zwaar overdreven, want dat ding haalt volgens mij met moeite een hoogte van 30 meter en een snelheid van zo'n 70 km/u.
    VTM heeft gewoon de statistieken genomen die in de uitleg van de XXL staan op de site van de Sinksenfoor. Niks overdrijving dus, gewoon slecht geknipt en geplakt.
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •