X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 81 tot 100 van de 100

Onderwerp: Het laagste nieuws

  1. #81

    Re: Het laagste nieuws

    Awel, ik vraag het me ook sterk af

    Want zoals je aangeeft, en ook in de lijst van pretparken, zijn er toch een aantal bekendere spelers die voor mij ontbreken en hun plaatsen ingenomen worden door minder bekende.

  2. #82

    Re: Het laagste nieuws

    Een artikel uit Het Nieuwsblad over de nieuwe achtbaan in Plopsaland waar natuurlijk weer fouten in staan:



    Zo beweren ze in het onderschrift van de foto dat Time Traveller op dit ogenblik de enige spinnig coaster in de wereld is. De baan zou maar liefst 100 m lang en 40 tot 50 m hoog worden, terwijl ze in een ander artikel (van dezelfde krant) zeggen dat hij maar 26 m hoog wordt.

  3. #83

    Re: Het laagste nieuws

    100m lang, dat wordt spannend na de lancering
    50m hoog en 100m lang, dus naar 50m naar boven, 50m naar beneden en klaar ….

    Is het dan geen space shot ofzo ipv een coaster ….
    Laatst gewijzigd door knessel; 23-10-19 om 13:01.

  4. #84

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    100m lang, dat wordt spannend na de lancering
    50m hoog en 100m lang, dus naar 50m naar boven, 50m naar beneden en klaar ….

    Is het dan geen space shot ofzo ipv een coaster ….
    + 5 loopings e :P onderweg...

  5. #85

    Re: Het laagste nieuws

    Naam:     plop.png
Bekeken:  895
Groote:   151,6 KB
    Kwam dit toevallig tegen op google... 12 waterattracties? Zelfs met plopsaqua meegerekend kom ik er nog niet...

  6. #86

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Kwam dit toevallig tegen op google... 12 waterattracties? Zelfs met plopsaqua meegerekend kom ik er nog niet...
    Iedereen kan dat aanpassen, dus ik heb het naar 3 laten veranderen, wat in mijn ogen correct is maar uiteraard voor discussie vatbaar is

  7. #87

    Re: Het laagste nieuws

    Ahja.. zo had iemand ooit eens de namen van alle Efteling attracties aangepast naar iets stoms. Heb het toen ook weer terug laten zetten.

  8. #88

    Re: Het laagste nieuws

    Op de site van het park staan wel degelijk 12 waterattracties vermeld. De volgende attracties ziet het park als waterattracties:

    1. DinoSplash
    2. De Bloemenmolen
    3. De Brandweer
    4. De Dansende Fonteinen
    5. De Emmer
    6. De Hangbrug
    7. De Piratenspeeltuin
    8. Het Vlot
    9. Mega Mindy Jetski
    10. SuperSplash
    11. Waterfietsen
    12. Wickie The Battle

  9. #89

    Re: Het laagste nieuws

    Als de hangbrug al een waterattractie is, is het hoog tijd voor een samenvatting van al de waterattracties die Plopsaland nog vergeten is.
    Met een beetje goede wil kan je het meer ook zien vanuit de koffietassen, de rox flyer en de piratenboot. Laten we ook niet vergeten dat De grote golf uitzicht heeft op een waterpartij en je vanuit zowel de Draak als de Dierenmolen met een beetje goede wil de boomstammetjes kan zien.

    Tragisch dat 'Kaatje zoekt Eendje' en 'Bos van Plop' het niet tot waterattractie hebben geschopt.

  10. #90

    Re: Het laagste nieuws

    Ik dacht dat ze de hangbrug ook als waterattractie tellen, omdat je volgens hun er nat kan op worden als er een boot van de Supersplash naar beneden komt. Maar dan moet er volgens mij wel al redelijk wat wind staan, want de baan van de Supersplash gaat pas enkele meters na de brug in het water (zie onderstaande satellietfoto).


  11. #91

    Re: Het laagste nieuws

    Op die manier kan Bellewaerde “De Brug” (Niagara) en “De lekkende lifthill” (doorgang onder River Splash) ook als waterattractie vermelden ...

    Een beetje serieus zijn over je aanbod kan geen kwaad denk ik dan? Nog een beetje en elke WC blok wordt meegeteld ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #92

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Nog een beetje en elke WC blok wordt meegeteld ...
    Daar zijn er aardig wat van, bovendien hebben die telkens een mannelijk en vrouwelijk gedeelte en staat er meer dan één waterattractie per kant. Het aandeel waterattracties ligt nóg hoger dan we vermoed hadden.

  13. #93

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Daar zijn er aardig wat van, bovendien hebben die telkens een mannelijk en vrouwelijk gedeelte en staat er meer dan één waterattractie per kant. Het aandeel waterattracties ligt nóg hoger dan we vermoed hadden.
    Vergeet niet om naast de toiletpotten ook elke lavabo mee te tellen
    Once you sit back, you never go back.

  14. #94

    Re: Het laagste nieuws

    Niet echt nieuws, maar ik kwam zonet volgende advertentie tegen op facebook waarin VakantieVeilingen beweert dat de Dreamcatcher in Walibi staat.


  15. #95

    Re: Het laagste nieuws

    Volgens Het Nieuwsblad hebben de fans achter Theme Park Magic Kondaa al mogen uittesten.

    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210125_95540380
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  16. #96

    Re: Het laagste nieuws

    Volgens een artikel in De Tijd ligt Plopsa Coo in Duitsland en wordt het geschreven als 'Plopsacoo'.

    https://www.tijd.be/dossier/ontbijt/.../10297087.html


  17. #97

    Re: Het laagste nieuws

    Verder wel best een interessant artikel, vind ik.

    Alleen de titel vind ik ook compleet uit zijn context getrokken. Het lijkt alsof hij vindt dat Plopsaland open zou moeten gaan, terwijl hij aangeeft dat hij begrijpt dat het dicht moet blijven. Hij zegt dat hij zelf soms in een leeg Plopsaland komt wandelen, omdat dat veiliger is dan op een drukke dijk. Uiteraard is dat zo, maar dat is niet wat de titel mijns inziens impliceert.

  18. #98

    Re: Het laagste nieuws

    In de weekendbijlage van HLN staat een artikel over pretparken die in de winter open zijn, en het zou HLN niet zijn moest er geen gigantische flater in staan. In het bijschrift van een foto staat het volgende: Een ritje in de flying launch coaster (F.L.Y.), in het nieuwe gebied Rookburgh, geeft je een echt vlieggevoel. Met die beschrijving is op zich niets mis mee, alleen staat dit bij een foto van Taron en is F.L.Y. nergens op die foto te bespeuren...



    (Ik heb deze foto van een vriend gekregen, dus ik kan het artikel zelf niet lezen, maar er zullen nog wel fouten in staan.)

  19. #99

    Re: Het laagste nieuws

    HLN prijst enkele pretparken aan. Tekstinhoudelijk is grens tussen artikel en tenenkrommende reclame-blablabla hier flinterdun, iets wat me (vroeger) ook stoort/stoorde in sommige pp-gids topics. Als vergoeilijking: er is een link naar de krantenwebshop alwaar je tickets kan scoren aan gereduceerde prijs, zij het niet voor het het vermelde PHL.

    Maar HLN zou HLN niet zijn om een kemel te schieten. RTH beschikt volgens dit ’artikel’ over vijf loopings ...

    https://www.hln.be/mijn-gids/4-x-ple...20HLN%2B%5D%5D
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 21-07-23 om 02:53.

  20. #100

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    HLN prijst enkele pretparken aan. Tekstinhoudelijk is grens tussen artikel en tenenkrommende reclame-blablabla hier flinterdun, iets wat me (vroeger) ook stoort/stoorde in sommige pp-gids topics. Als vergoeilijking: er is een link naar de krantenwebshop alwaar je tickets kan scoren aan gereduceerde prijs, zij het niet voor het het vermelde PHL.

    Maar HLN zou HLN niet zijn om een kemel te schieten. RTH beschikt volgens dit ’artikel’ over vijf loopings ...

    https://www.hln.be/mijn-gids/4-x-ple...20HLN%2B%5D%5D
    Deze zin onderaan zegt al genoeg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HLN.be
    Het bovenstaande artikel is geschreven in opdracht van de commerciële afdeling van DPG Media en valt buiten de redactionele verantwoordelijkheid.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •