X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 62

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Global Attractions Attendance rapport 2016

    Het is opvallend dat alle Disneyparken erop achteruitgaan. De pricing curve is dus over zijn hoogtepunt heen, lijkt me.

    Shanghai Disneyland heeft het inderdaad relatief goed gedaan, al vermoed ik dat Disney hogere verwachtingen had hiervoor? Ik vind niet meteen artikels van voor de opening terug, maar ik meen mij te herinneren dat ze op een grotere stormloop waren voorbereid.

    Parijs is duidelijk het kneusje van de groep. Fingers crossed voor nieuwe toevoegingen. Nu alles weer op punt staat, wordt het hoog tijd voor een nieuwe attractie.

  2. #2

    Re: Global Attractions Attendance rapport 2016

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Shanghai Disneyland heeft het inderdaad relatief goed gedaan, al vermoed ik dat Disney hogere verwachtingen had hiervoor? Ik vind niet meteen artikels van voor de opening terug, maar ik meen mij te herinneren dat ze op een grotere stormloop waren voorbereid.
    Shanghai Disneyland deed het zeer goed. Het is al lang geleden dat een gloednieuw geopend park zijn vooropgesteld bezoekersaantaliin het eerste jaar haalt. Disney legde de lat (in mijn ogen) zeer hoog met een gehoopte 10 miljoen bezoekers per jaar. De 10 miljoenste bezoeker liep het park in op 19 mei, bijna een maand de eerste verjaardag. Dit park is dus zeker geen misser!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •