X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 75

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97
    inderdaad een enorme plaatsbeperking door die veel te wijde stangen
    Ik denk dat ik intussen een goede oplossing heb gevonden! Vorige week naar DLRP geweest waar Hyperspace Mountain ook zulke beugels heeft. In mijn TR zal je er binnenkort meer over lezen

    Nu heb ik wel een nieuwe vraag: vroeger had ik hier zelden last van, maar in veel achtbanen met schouderbeugels van DLRP had ik het gevoel dat ik nogal samengeperst in het karretje zat. Volgens mij zijn er twee mogelijke oorzaken:

    1) Ik ben net iets te groot (ergens tussen 1m85 en 1m90) wat in mijn nadeel werkt
    2) Ik heb de neiging om de beugel net iets harder dicht te trekken dan nodig is

    Het kan ook een combinatie van beide zijn natuurlijk … Heeft iemand tips om niet het gevoel te hebben dat je te veel samengedrukt zit?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Nu heb ik wel een nieuwe vraag: vroeger had ik hier zelden last van, maar in veel achtbanen met schouderbeugels van DLRP had ik het gevoel dat ik nogal samengeperst in het karretje zat. Volgens mij zijn er twee mogelijke oorzaken:

    1) Ik ben net iets te groot (ergens tussen 1m85 en 1m90) wat in mijn nadeel werkt
    2) Ik heb de neiging om de beugel net iets harder dicht te trekken dan nodig is
    Met mijn 1m96 en 120 kg kan ik weerleggen dat oorzaak 1 het probleem is. Er zijn attractie's waar ik ook een pers gevoel heb, maar dat is meestal omdat er buiten een bordje hangt met "max 1m95" .. Maar om de ene of andere gekke reden zie ik dat bordje altijd pas hangen nadat ik de attractie heb gedaan... (Oeps... ) en ben ik het alweer vergeten als ik terug aan die attractie's kom ... (Nog eens oeps ... )

    Ik ben nog maar 1 keer aan de meetlat moeten gaan staan.. (Dalton Terror een aantal jaar geleden) maar toen mocht ik na wat twijfel toch door :-p

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •