Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
Om er nog even iets aan toe te voegen, persoonlijk ben ik uit parktrips verwijderd omdat ik RF bestuurslid ben. En waarschijnlijk enkel en alleen omdat er door ons gezegd is dat het niet toegelaten was om trips te organiseren zoals er gebeurde, dus inclusief hotel en dergelijke waar winsten op kunnen gemaakt worden.
Afspreken met vrienden, zoals waar de groep voor opgericht is, mag gewoon wel.
Aan punt 1 zal het niet liggen, daar ben ik zeker van ;-) Punt 2, tjah weet je nog precies hoe en wat je zei? Zeker dat het niet verkeerd overkwam? Ik ben zeker dat hedendage er enkel, net zoals hier mensen worden uitgezwierd na onrespectvol gedrag. Niet datk je opmerking zo niet begrijp he, maar als je zo in groep weggaat, boek je toch alles samen en deel je gewoon de kosten? Of je nu met vrienden of familie weggaat, maakt niet uit! Het is niet de bedoeling winst te maken, buiten op herrinneringsvlak dan misschien :-)

Ik ben misschien nog maar recent volwaardig in dit wereldje gerold maar heb al zoveel gehoord over de vete die ontstaan is... Weet iedereen eigenlijk nog wel goed en wel waarover alles ging? Zou je nu nog hetzelfde reageren op uitspraken die toen ook gemaakt zijn? Hoogstwaarschijnlijk niet.. Iedereen verandert, wordt ouder, wijzer. Maar toch blijft dit doorgaan. Ik werk mee aan TPF. Daarom mag ik direct en onmiddelijk niet meer overeen komen met gelijk wie die in PP zit ofwat? Bitch please!

Yelle, ik heb jou zelf voor het eerst ontmoet op de slide in van Comics stations. Ik ben direct gewoon een kort, vriendelijk praatje komen maken toen. Dan krijg je achteraf te horen van de hele vete tussen de 2. Sorry maar daar trek ik mij weinig van aan! Ik ben een individu op de eerste plaats, en met wie ik al dan niet overeen kom hoort daar meer over te gaan dan over een of andere site waar mensen aan meewerken. En of die persoon nu van RF, PP, PT, TPF of gelijk wat anders is van site, ik ga er nog even graag mee een pint (of cola ;-) ) gaan drinken en zeveren over alles wat in pretparkland aan het gebeuren is.

Ik doe niet liever dan met gelijkgestemde mensen zo een dag beleven. De laatste Walibi Fandag was daar een perfect voorbeeld van. Zeer deftig georganiseerd door PP & RF. En wat doe ik, ik maak een event aan op PT, met alle uitleg en de verplichting dat hier forumlid zijn, aanwezig is. En wat dan? Dan krijg ik via via te horen datk alle links met PP moet wegdoen omdat er klachten kwamen. Jamaja, dan maak je reclame voor jullie en ist ook weer niet goed!

Er is van beide kanten uit waarschijnlijk veel gebeurd, veel gezegd en weet iedereen nog perfect waarom en hoe? Waarschijnlijk niet. Is het dan niet beter om gewoon te zeggen van "kom, alles dat gebeurd is, zand erover"? Van beide kanten een nieuwe start te maken, dan dit kinderachtig gedrag te moeten volhouden? En voor je afkomt van "maja dat zijn wel concurrenten he..", denk eens na. Er zijn van beide richtingen genoeg speciaals te vinden waarom ik zowel naar het ene als het ander ga.
En als ik hier nu voor afgerekend word, dan zij het maar zo. Ik trek het mij niet aan en zal de volgende keer datk in een park rondloop evengoe goeiedag gaan zeggen aan een PP'er dat ik ken of aan een RF'er die ik ken, zonder vooroordelen, zonder gezever, zonder kinderachtigheid.

Ik heb gezegd.