Je moet het Plopsa wel nageven, ze inversteren al altijd zeer regelmatig in nieuwe toevoegingen.

Het heroplappen van de Boomstammetjes staat echt op nummer 1. Dat kasteel is spuuglelijk geworden en compleet verloederd. Nu het splinternieuwe Heidiland ernaast ligt, mogen ze daar toch niet lang mee wachten. Het kasteel van de draak ziet er nog steeds erg goed uit vind ik, dus dat ene verloederde deel ertussen oplappen en de gehele zone wordt opgewaardeerd. Flynn en Flo lijkt mij ook de meest voor de hand liggende keuze.

Daarna wordt het tijd dat het Bos van Plop transformeerd in de fameuze grote darkride. Achter het BvP ligt de technische dienst van het park, die misschien beter verhuisd wordt. Zo'n grote locatie middenin het park kan beter benut worden voor de bezoekers.

Ik vraag me wel af waarom het gedeelte bos tussen de ploptuin en de piratenzone nog steeds niet gebruikt werd. Het is toch nog een aanzienlijke lap grond waar een relatief grote attractie kan worden gerealiseerd. Ook de weides achter het kermisplein hebben veel potentieel, al vormt de nabijheid van de buren natuurlijk wel een aandachtspunt. Maar een indoorattractie of gebouwen aan de rand van het domein kunnen natuurlijk wel de overlast inperken of vermijden.

Ondanks de kleine oppervlakte, toch nog veel mogelijkheden!