X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 223

Onderwerp: [Europa-Park] 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Ik blijf me afvragen hoe ze de de hotelgasten van dit deel naar het hoofdpark gaan brengen.
    Bussen zouden toch niet echt bij dit park horen of wel?

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik blijf me afvragen hoe ze de de hotelgasten van dit deel naar het hoofdpark gaan brengen.
    Bussen zouden toch niet echt bij dit park horen of wel?
    Waarom niet?? Ga eens naar het "Magische" Disneyworld in Florida.. Daar wordt je als vee in bussen gepropt om via het blote zicht op allerhande backstage loodsen en de locale Mc Donalds naar het park gereden te worden.

    In het geval van EP is dat een stuk gemakkelijker. Er licht één weg tussen beide parken/resorts. De bus kan dus in no-time van A naar B geraken (en omgekeerd). Speel nog een mooie video in de bus af in de tussentijd en de kans is groot dat veel bezoekers niet eens merken dat ze via een openbare weg gaan.

    Ik denk trouwens wel dat hotelgasten gebruik kunnen maken van de hotelingang bij EP. Dan hoeft de bus minder ver te rijden en er is daar ruimte genoeg om mensen te laten uit stappen en de bus te laten omkeren.

    Alternatief kunnen ze de monorail doortrekken, maar dat vormt wel een logistiek probleem voor de mensen die bijvoorbeeld van de hoofdingang naar Spanje moeten: Die gaan namelijk onnodig lang onderweg zijn en passeren 2 haltes waar ze niet uit kunnen stappen. Een extra monorail erbij bouwen zie ik dan weer moeilijk passen, tenzij het bestaande hotelstation gebruikt wordt en de bestaande monorail dit station niet meer gaat aan doen (wat me op zich ook een prima oplossing lijkt).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •