X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 91
  1. #61

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Support Domino:



    Whale Wings

  2. #62

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Okee, hier heeft een aannemer zich toch eens flink aan geamuseerd. Lijkt me niet dat dit de makkelijkste manier is om het te doen, al is het effect wel cool.

    Enig idee trouwens waarom die baan gesloopt is? Die was amper 5 jaar oud.

  3. #63

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Enig idee trouwens waarom die baan gesloopt is? Die was amper 5 jaar oud.
    Geen idee of de baan in zo'n slechte staat was dat hij niet verkocht kon worden. Het park heeft bijna alle rides verwijderd, ze willen enkel nog een waterpark zijn (volgens RCDB).
    Laatst gewijzigd door Rein; 29-10-19 om 17:29.

  4. #64

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Deze foto van Jak uit zijn "Herfstig genieten" tripreport verdient hier zeker een plaats wat mij betreft.
    Deze bizarre support van Typhoon in Bobbejaanland was mij eerder nog niet bewust opgevallen!

    @rein: Inderdaad een gek zich, die support-domino. Op Youtube circuleert trouwens ook een filmpje van Shambala die letterlijk aan het dansen is omdat je de supports ziet bewegen.

    Once you sit back, you never go back.

  5. #65

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Kwam deze afbeelding tegen, geen idee van welke coaster ie komt maar best opmerkelijk!



  6. #66

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Kwam deze afbeelding tegen, geen idee van welke coaster ie komt maar best opmerkelijk!


    Als ik mij niet vergis is dit Knightmare van wijlen Camelot
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  7. #67

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Als ik mij niet vergis is dit Knightmare van wijlen Camelot
    Lijkt er wel op. Die heeft meerdere van dit soort stukken er in zitten. Dat was nog vanwege de Berg-Theming van toen de achtbaan nog in Japan stond. De theming is verwijderd, maar dergelijke balken zitten nog steeds her en der in de baan.

    Colorado Adventure heeft ook ergens zo'n vreemd stuk zitten. Dat was een vreemde support om over de oude flume te passen en is daarna aangepast naar een nog vreemde stuk om Chiapas te laten passen.

    Taron heeft trouwens ook ergens een Support zitten die op zichzelf erg vreemd uit ziet. Namelijk een gigantische driepoot op een punt waar zo veel support normaliter niet nodig zou zijn, ware het niet dat Raik er onderdoor moet passen. Intamin en Vekoma hebben daar dus samen moeten werken om het passend te maken. Vind ik leuk

  8. #68

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Taron heeft trouwens ook ergens een Support zitten die op zichzelf erg vreemd uit ziet. Namelijk een gigantische driepoot op een punt waar zo veel support normaliter niet nodig zou zijn, ware het niet dat Raik er onderdoor moet passen. Intamin en Vekoma hebben daar dus samen moeten werken om het passend te maken. Vind ik leuk
    Bedoel je deze?
    Naam:     taron_raik.jpg
Bekeken:  1231
Groote:   202,5 KB

  9. #69

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Dat is hem inderdaad.. Normaal gesproken zou een support die eruit ziet als een A of een omgekeerde V op die plek logische zijn.

  10. #70

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Mag ik deze ook tussen de opmerkelijke supports smijten:
    Firebird in Six Flags America:

    Foto komt van het themeparkreview forum.
    Nu weet ik wel dat de baan een tijdje geleden is omgebouwd van stand up naar floorless, maar ik weet niet ofdat deze support hier ook mee te maken heeft. Afgaande de onrides van deze baan lijkt deze wel vrij dicht te komen bij de baan die eronderdoor gaat.
    Iemand die hier iets meer van weet?

  11. #71

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Die baan is ook al verplaatst, dus ik kan me voorstellen dat het daarmee te maken heeft.

  12. #72

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    In een foto op rcdb van 2013 zie je dat nadat hij verplaatst is, wel een 'normale' support heeft. Het is pas bij de foto's van na de aanpassing naar een floorless dat er foto's zijn met ongewone support. Waarschijnlijk is die foto dan van toen hij gesloten was en werd omgebouwd. Kan het dan mss liggen aan de andere richtlijnen inzake clearing voor een floorless ipv een stand-up?

  13. 11-06-20, 23:33


  14. 11-06-20, 23:34


  15. 11-06-20, 23:35


  16. 11-06-20, 23:36


  17. 11-06-20, 23:36


  18. 11-06-20, 23:37


  19. #73

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    waarom 7 keer hetzelfde bericht °_°

  20. #74

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Woops ja ik had problemen met het uploaden, zal ze verwijderen

  21. #75

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo241 Bekijk Berichten
    In een foto op rcdb van 2013 zie je dat nadat hij verplaatst is, wel een 'normale' support heeft. Het is pas bij de foto's van na de aanpassing naar een floorless dat er foto's zijn met ongewone support. Waarschijnlijk is die foto dan van toen hij gesloten was en werd omgebouwd. Kan het dan mss liggen aan de andere richtlijnen inzake clearing voor een floorless ipv een stand-up?
    Het zou kunnen. Stand Up is wel hoger dan floorless, maar ik kan me op zich voorstellen dat floorless weer nét wat breder is. En enkele centimeters kunnen het verschil al maken.

  22. #76

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Kwam net deze tegen... toch ook heel opmerkelijk omdat er echt niks onder dat stuk track ligt.


    Naam:     unknown.png
Bekeken:  838
Groote:   301,4 KB

  23. #77

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Daar was een log flume onder gepland. Die is er nooit echt gekomen. Nu is er wel een soort alternatief, maar die volgt toch een andere route.

  24. #78

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Ik weet dat sommige banen dit hebben, maar had nog nooit een uitzettingspunt gezien op een B&M (Goliath - La Ronde):

    Naam:     laronde.jpg
Bekeken:  545
Groote:   1.007,1 KB
    Naam:     goliath.jpg
Bekeken:  565
Groote:   76,7 KB

  25. #79

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    zit zo'n punt niet meestal bij de remmen of rangeertrack?? Waar de trein standaard al langzaam gaat? Het is me inderdaad nog nooit "mid-Track" opgevallen.

  26. #80

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    zit zo'n punt niet meestal bij de remmen of rangeertrack?? Waar de trein standaard al langzaam gaat? Het is me inderdaad nog nooit "mid-Track" opgevallen.
    Dit is ook bijna op het einde van de baan, dus de remmen volgen niet veel later.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •