X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 91
  1. #21

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik heb er nog een aantal gevonden:

    Silver Star heeft ook een aantal opmerkelijke supports.
    Doet me denken aan die support die in de wachtrij zichtbaar is en los door het gebouw gaat. Heb geprobeerd om een screenshot van een Youtube video te maken.

    Naam:     Naamloos.jpg
Bekeken:  911
Groote:   71,8 KB
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  2. #22

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Nu ik erover nadenk zien de supports van Sequoia Adventure er eigenlijk allesbehalve suporting uit... Hoe blijft dat ding overeind met zoveel scheefheid?

  3. #23

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Sowieso dat Taron ook ergens een opmerkelijke support heeft. We moeten hem alleen vinden.
    Wat denk je van deze: Opmerkelijk genoeg?

  4. #24

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Wat denk je van deze: Opmerkelijk genoeg?
    Hahaha, die kan tellen

  5. #25

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Deze mogen er anders ook best zijn:





    Onder het motto: beton is niet kapot te krijgen!




  6. #26

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Doet me denken aan die support die in de wachtrij zichtbaar is en los door het gebouw gaat. Heb geprobeerd om een screenshot van een Youtube video te maken.

    Naam:     Naamloos.jpg
Bekeken:  911
Groote:   71,8 KB
    Ik geef die altijd een tikje :P

  7. #27

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    'Hurricane' in 'Himeji Central Park' in Japan heeft toch ook bijzondere supports rond zijn kurkentrekkers:


  8. #28

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Wel mooi die supports. Ook kei-onnoidg afgekrult op het einde. Pracht-tig.

    (ben niet volledig sarcastisch eigenlijk, fyi)
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #29

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Net schiet me trouwens te binnen dat de supports van OkiDoki ook best origineel zijn, toch die van de lifthill tot en met de eerste bocht...

  10. #30

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik vind vooral die tweede looping vrij bizar, die support loopt heel lang door en de vorm is gewoon quasi rond...
    Ik dacht eerst dat ze een Schwarzkopf support hadden gerecupereerd, net zoals ze bij onze Typhoon gedaan hebben: https://rcdb.com/2229.htm#p=9914 Maar die ziet er toch net iets anders uit. Een Schwarzkopf looping is trouwens perfect rond in het looping star / shuttle loop type...

  11. #31

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Ik dacht eerst dat ze een Schwarzkopf support hadden gerecupereerd, net zoals ze bij onze Typhoon gedaan hebben
    Hebben ze voor Typhoon niet gewoon zo'n support nagebouwd?
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  12. #32

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Hebben ze voor Typhoon niet gewoon zo'n support nagebouwd?
    Het is zeker niet de Schwarzkopf-support. De vorm is totaal anders: Typhoon's "poten" staan recht op de grond (als je de looping in profiel bekijkt) terwijl die van Looping Stars een beetje schuin staan. Als je de looping in de rijrichting bekijkt, is het frame bij een Schwarzkopf dan weer relatief recht terwijl er bij Typhoon een duidelijkere knik in zit waar de poten beginnen. Ook is er bij Typhoon geen stevige balk onder de track bij het binnenrijden van de looping zoals Schwarzkopfs die hebben. En tot slot 'ontbreekt' onder de looping van Typhoon de bak met gewichten die een Looping Star heeft (die in BJL was geen vast model). Ze hebben gewoon iets gebouwd wat er een beetje op lijkt. Is de looping van Typhoon trouwens ook niet kleiner dan die van Looping Star?

    En was die Looping Star ook niet volledig terug naar Wieland Schwarzkopf gegaan?

    Edit: 't zijn foto's van Slagharen, maar dat is toch hetzelfde. Ik heb het even naast elkaar gezet:

    Laatst gewijzigd door Rickie97; 27-09-17 om 10:38. Reden: toevoegen afbeedling

  13. #33

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Hebben ze voor Typhoon niet gewoon zo'n support nagebouwd?
    Klopt, dit is gewoon gedaan om het "statussymbool" van Looping Star te imiteren. Maar de looping van Typhoon is dus wel volledig nieuw (zoals Rickie reeds mooi illustreerde ).
    Alweerrrr een winnaarrrrr

  14. #34

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Mijn plaatje is nu toch geraden, dus bij deze ook mijn 2de foto van Dream Catcher... Ik vind dat deze ook een speciale support heeft aan de remmen:



    Helaas niet mijn perfecte foto, maar de supports ernaast lopen recht naar beneden, enkel deze heeft deze knik.

  15. #35

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mijn plaatje is nu toch geraden, dus bij deze ook mijn 2de foto van Dream Catcher... Ik vind dat deze ook een speciale support heeft aan de remmen:



    Helaas niet mijn perfecte foto, maar de supports ernaast lopen recht naar beneden, enkel deze heeft deze knik.
    Komt omdat de karretjes daar nog van links naar rechts zwieren door de bocht en snelheid. Anders zou de kans bestaan dat je er met je benen tegen knalt als de support recht zou zijn.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #36

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Komt omdat de karretjes daar nog van links naar rechts zwieren door de bocht en snelheid. Anders zou de kans bestaan dat je er met je benen tegen knalt als de support recht zou zijn.
    Toevallig viel mijn oog er zondag ook op, en moest ik aan dit topic denken.
    Een uur voor sluiting van het park had men het idee om de tweede trein van de baan te halen, waarna er technische problemen ontstonden. Na 1 testritje werd al snel de moeite opgegeven om de baan nog langer open te houden. Einde van het seizoen en dus geen laatste ritje meer.

    Volgens mij is er trouwens een andere reden voor deze rare support. Vroeger hingen er bakjes aan de baan in de vorm van een vliegtuig. Hun vleugels staken redelijk ver uit en konden deze support raken moest hij recht zijn.


  17. #37

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mijn plaatje is nu toch geraden, dus bij deze ook mijn 2de foto van Dream Catcher... Ik vind dat deze ook een speciale support heeft aan de remmen:


    Helaas niet mijn perfecte foto, maar de supports ernaast lopen recht naar beneden, enkel deze heeft deze knik.
    Ik heb deze de laatste keer dat ik in BJL was ook opgemerkt!

  18. #38

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Komt omdat de karretjes daar nog van links naar rechts zwieren door de bocht en snelheid. Anders zou de kans bestaan dat je er met je benen tegen knalt als de support recht zou zijn.
    Akkoord, maar de support ervoor was volgens mij recht. Heeft iemand er nog foto's van? Daarom dat ik het zo vreemd vond. Ook de andere kant was dacht ik recht. Enkel die ene steekt zo uit, wat ik dus niet zo heel logisch vind. Waren er meerdere zo, was dit logischer geweest.

  19. #39

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Akkoord, maar de support ervoor was volgens mij recht. Heeft iemand er nog foto's van? Daarom dat ik het zo vreemd vond. Ook de andere kant was dacht ik recht. Enkel die ene steekt zo uit, wat ik dus niet zo heel logisch vind. Waren er meerdere zo, was dit logischer geweest.

  20. #40

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Misschien is deze foto duidelijker:


    De foto in mijn vorige post is aan het begin van de lifthill.
    Maar ik blijf erbij, deze supports waren al aanwezig toen er nog vliegtuigjes aan de baan hingen. Je kon toen niet met je benen buiten de bakjes komen, enkel de vleugels staken uit.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •