Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
Maar in WDW (Magic Kingdom 20 395 000) lopen er dan ook wel heel wat meer bezoekers rond dan in DLP (Disneyland Park 8 400 000) Ik weet niet hoe de fastpassverdeling zit, maar als het is zoals je zegt is dat inderdaad betreurenswaardig, maar past natuurlijk perfect in hun magicband systeem.
Er loopt inderdaad meer volk maar er is ook meer om te doen zoals bvb 2 Dumbo attracties waarvan er 1 exclusief voor de fastpass gebruikt wordt
De fastpasses in WDW hebben ook een tijdsslot van 1 uur tegenover 30 min in DLRP wat eigenlijk het volk meer spreid. Maar op operations vlak gaat het dan natuurlijk wel mis.
Een magicband kan iedereen gebruiken. Als hotelgast zit deze inbegrepen maar ook als je een gewoon ticket hebt kan je een magicband kopen en linken aan je ticket. De magicband is eigenlijk een vervanger van je ticket en als hotelgast ook je kamersleutel. Ik heb er zelfs 2. Diegene die ik kreeg bij de check-in en 1 gepersionaliseerde.
Wat wel is, als hotelgast kan je 60 dagen op voorhand 3 fastpasses per dag reserveren maar dat zijn dan hotelvoordelen zoals ook de Magic Hours 's ochtends of 's avonds. In het geval van Pandora was dat dan tot 1u 's nachts