Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starsplash Bekijk Berichten
Jammer dat de oude posts weg zijn, anders kon ik mezelf quoten

Mooi dat ze deze plannen dan toch door zetten! En een Vekoma flying vind ik btw beduidend beter dan de B&M variant... De oude flying dutchmans geven een heerlijk vlieggevoel, en bij de vernieuwde versie is er heel veel aandacht geschonken aan een verbeterd comfort.
Ook hier dik blij met de keuze voor vekoma. Pas nog één van hun flyings mogen doen en de rit is toch wel beduidend beter dan de B&M flyers (Air/Galaktica is hierbij de uitzondering, maar die baan is ook niet door B&M ontworpen). Daarnaast is vekoma ook al goed bekend met het lanceren van achtbanen, waarbij dat bij B&M nog in de kinderschoenen staat (al moet ik toegeven dat Thunderbird een geslaagde baan is met een aardig goede launch).

Het probleem met de Vekoma Flyings is vooral dat ze nooit het kantelen van de zitjes fatsoenlijk op orde hebben gekregen (waardoor je lang met het hoofd naar beneden lag wat erg oncomfortabel is in de rem/station), maar als het prototype in vlodrop wordt gebruikt in PHL is dat probleem ook van de baan.