Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Na de euforie een kleine ontnuchtering: wordt PHL nog wel te doen op één dag?
De recente vernieuwingen trekken natuurlijk ook extra volk, in een territoriaal niet zo uitgestrekt park.
Eendagsvliegen zullen dus ofwel hun bezoekdag ofwel hun gewenste attracties zorgvuldig moeten uitkiezen.

Zou het in die optiek een vloek of een zegen zijn indien ze hun Quick Pass bij opening van FLY ook openstellen voor Taron?
Ik dacht dat vorig jaar ook met die monsteruitbreiding? Niks van gemerkt in de maand juli (van enorme drukte ofzo). Ik denk dat het al bij al wel meevalt, maar dat dit eigenlijk vooral een goede manier is voor Phl om hun klanten te laten opnieuw komen naar het park.

Wat je mijn inziens bv. hebt met Disneyland, is dat doorsnee mensen dat park 1 keer bezoeken voor 5-10 jaar, want men ziet niet echt in waarom men nog eens zou gaan opnieuw. Bij Phl triggeren ze het volk dat 2 jaar geleden geweest is bvb voor Chiapas om wéér langs te komen voor Taron etc.

Natuurlijk dat het wel wat extra volk zal trekken, maar de effecten op de drukte was niet zo veel anders dan ervoor, tot zover ik er zicht op had (en heb in de maand juli regelmatig de wachttijden bekeken voor mijn eigen trip te plannen, dus.)