X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 57 van de 60 EersteEerste ... 7475556575859 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.121 tot 1.140 van de 1200
  1. #1121

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    En toen besloten ze in Brühl om een of andere reden dat het toch welletjes was met dat legaal over het muurtje piepen...
    Naam:     image_532777.jpg.11954eb089b19e2730c32f6b0be34098.jpg
Bekeken:  1441
Groote:   138,3 KB
    Bron: Phantafriends

  2. #1122

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Pretparken.be zal wel uitgenodigd zijn, dus 11 september zal wel snel gecommuniceerd worden door de verschillende fansites. Tenzij PHL ook daar zwijgplicht eist en we pas op 12 september opeens beelden, verslagen en filmpjes zien. Nuja, het is alleszins kortbij...
    Het zou natuurlijk ook kunnen dat er owv Corona slechts een heel beperkte groep pers en fans wordt uitgenodigd. Misschien wel enkel Duitsers?

    Als park wil je natuurlijk graag zoveel mogelijk publiciteit, maar anderzijds wil je denk ik ook vermijden dat een event in jouw park achteraf wordt aangewezen als broeihaard voor een nieuwe Coronagolf. Gezien het feit dat Antwerpenaren en Brusselaars Duitsland niet binnen mogen zonder negatieve Coronatest en dat nu ook verschillende Nederlandse provincies donkeroranje gekleurd zijn, zal daar zeker niet bij helpen...

  3. #1123

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Het zou natuurlijk ook kunnen dat er owv Corona slechts een heel beperkte groep pers en fans wordt uitgenodigd. Misschien wel enkel Duitsers?

    Als park wil je natuurlijk graag zoveel mogelijk publiciteit, maar anderzijds wil je denk ik ook vermijden dat een event in jouw park achteraf wordt aangewezen als broeihaard voor een nieuwe Coronagolf. Gezien het feit dat Antwerpenaren en Brusselaars Duitsland niet binnen mogen zonder negatieve Coronatest en dat nu ook verschillende Nederlandse provincies donkeroranje gekleurd zijn, zal daar zeker niet bij helpen...
    Voor zover ik begrepen heb is die beperking voor Antwerpen en Brussel opgeheven sinds gisteren. Dat is allesinds het geval voor Europa-Park, dus ik neem aan dat ook PHL die maatregelen wel (zal) heroverweegt.

    Edit: net even gecheckt en volgens De Standaard beschouwt Duitsland inderdaad Antwerpen niet langer als risicogebied (hoera!). Onze overheidssite lijkt in dit opzicht wel nog niet aangepast, de Duitse dan weer wel. Een doolhof zonder uitweg...
    Laatst gewijzigd door Ggolt; 03-09-20 om 12:29.

  4. #1124

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Het zou natuurlijk ook kunnen dat er owv Corona slechts een heel beperkte groep pers en fans wordt uitgenodigd. Misschien wel enkel Duitsers?

    Als park wil je natuurlijk graag zoveel mogelijk publiciteit, maar anderzijds wil je denk ik ook vermijden dat een event in jouw park achteraf wordt aangewezen als broeihaard voor een nieuwe Coronagolf. Gezien het feit dat Antwerpenaren en Brusselaars Duitsland niet binnen mogen zonder negatieve Coronatest en dat nu ook verschillende Nederlandse provincies donkeroranje gekleurd zijn, zal daar zeker niet bij helpen...
    Alle gekheid op een stokje, zou Eric Daman dan ook niet naar PHL mogen gaan zonder test?

    Nu denk ik niet dat ze 'gewone' Belgische en Nederlandse pers gaan uitnodigen, maar bepaalde fansites uit België, Nederland en Frankrijk misschien wel nog. Nuja, we zien wel...

  5. #1125

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    En toen besloten ze in Brühl om een of andere reden dat het toch welletjes was met dat legaal over het muurtje piepen...
    Naam:     image_532777.jpg.11954eb089b19e2730c32f6b0be34098.jpg
Bekeken:  1441
Groote:   138,3 KB
    Bron: Phantafriends
    Dit is vanaf de opbouw van de hotelingang een bewuste keuze geweest van Phantasialand om dit laatste stukje open te houden tot dit moment. Phantasialand kijkt mee op de fora en weet dat hun fans via elk gaatje of spleetje (don't think dirty) naar binnen proberen gluren. Dat vonden ze prima, tot gisteren. Haha.

    Ze sturen zeer bewust wanneer er gepraat mag worden over iets.

    Denk maar aan hoe ze eerst de openingen in de Rookburgh deur van de Wuze Wall dicht gemaakt hadden zodat we er niet door konden kijken. De openingen werden terug open gemaakt dit seizoen, waardoor er foto's van de baan opdoken en zeer recent nog de foto van de onderkant van de Zeppelin bovenin de stalen constructie.

    Phantasialand speelt het spelletje goed.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 03-09-20 om 14:18.

  6. #1126

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Een bietje off-topic, b'alleve veur wie nen dikke nek hee en nor Deutslaand wilt raze: https://m.hln.be/nieuws/buitenland/d...anje~ac5aa804/
    1. Zolang gazetten e.a. dit publiceren en niet de bevoegde overheidsinstellingen van beide landen (bu.za.), is de wijziging volgens mij niet officieel.
    2. Doorgaans zal eerst een nationale gezondheidsinstantie van land A het statuut van een ander land (B) wijzigen. Dat is dan een advies waar bu.za. van A mee rekening houdt. Het kan dan nog enkele dagen duren voor de inreizenden / terugkerenden uit B groen licht krijgen (vrijstelling van quarantaine of van negat. test). Ik heb dit van heel dichtbij opgevolgd / meegemaakt m.b.t. Denemarken.
    3. Wat pretparken doen m.b.t. weigeren o.b.v. woonplaats: ik weet niet of dat wettelijk is. Volgens mij werkt het vooral ontradend. Parken willen idd niet de Blackface worden toegeschoven van een nieuwe broeihaard te zijn. Door die weigering of eis van negatief attest kunnen ze a.h.w. aantonen dat ze niet louter commercieel zijn ingesteld. Een negat. attest van < 48 h. is een serieuze opdracht. Hoe lang wachten op de test, hoe lang op het resultaat? En wat als je toch netjes binnen de tijd je negat. test kan voorleggen in park 1 en je twee dagen later park 2 wil bezoeken?

    On topic: top dat F.L.Y. in dit rampjaar nog zou openen. Een vraag die ik al eerder stelde: blijft die naam behouden? Ik heb een boontje voor parken die attracties een naam in de locale taal geven of net een heel exotische (b.v. Chiappas, Talocan). Black Mamba, Crazy Bats, Mystery Castle en River Quest verdienen beter. Feng. Palace verdient inwendig de sloophamer.

  7. #1127

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Een negat. attest van < 48 h. is een serieuze opdracht. Hoe lang wachten op de test, hoe lang op het resultaat? En wat als je toch netjes binnen de tijd je negat. test kan voorleggen in park 1 en je twee dagen later park 2 wil bezoeken?
    Wij zijn in ieder geval al een tijdje aan het stressen omwille van ons geplande reisje naar EuropaPark eind september. Nu is het wel zo dat, naar aanleiding van ons verblijf in hotel Colosseo, EuropaPark ons een email had verstuurd waarin ze duidelijk maakte dat we een 48u test-resultaat moesten voorleggen + de hotelbonnetjes van eventuele hotels in Duitsland voor het geval dat we niet rechtstreeks naar EuropaPark zouden reizen (wat in ons geval het plan was, we gaan eerst een weekje naar het Zwarte Woud).

    Vandaag heeft het hotel ons een tweede email gestuurd om ons gerust te stellen dat de maatregelen m.b.t. reizen vanuit Antwerpen zijn opgeheven.

    Verder kijken we natuurlijk enorm uit naar de opening van Fly. Als EuropPark wat meevalt (ons eerste buitenlandse pretparkbezoek dit jaar) zullen we zeker overwegen om deze winter een bezoekje aan Phantasialand te plannen.
    Laatst gewijzigd door Djohnnie; 03-09-20 om 18:14. Reden: typfouten

  8. #1128

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Het zou natuurlijk ook kunnen dat er owv Corona slechts een heel beperkte groep pers en fans wordt uitgenodigd. Misschien wel enkel Duitsers?

    Als park wil je natuurlijk graag zoveel mogelijk publiciteit, maar anderzijds wil je denk ik ook vermijden dat een event in jouw park achteraf wordt aangewezen als broeihaard voor een nieuwe Coronagolf. Gezien het feit dat Antwerpenaren en Brusselaars Duitsland niet binnen mogen zonder negatieve Coronatest en dat nu ook verschillende Nederlandse provincies donkeroranje gekleurd zijn, zal daar zeker niet bij helpen...
    Inderdaad. Bvb de persopening van Max & Moritz was in tijdsblokken met een beperkt aantal personen.
    But we shall see. Zijn de geruchten waar en worden PP en BSM uitgenodigd?
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  9. #1129

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Allé, eindelijk licht aan het einde van de tunnel? We zijn intussen bijna aan pagina 60!

  10. #1130

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    On topic: top dat F.L.Y. in dit rampjaar nog zou openen. Een vraag die ik al eerder stelde: blijft die naam behouden? Ik heb een boontje voor parken die attracties een naam in de locale taal geven of net een heel exotische (b.v. Chiappas, Talocan). Black Mamba, Crazy Bats, Mystery Castle en River Quest verdienen beter. Feng. Palace verdient inwendig de sloophamer.
    De naam blijft. Die staat al zo op het officiele logo (dat toch al een tijdje geleden al in dit topic stond) en is ook zo te zien op de treinen. (nouja.. voordat ze dat laatste stukje ook dicht maakten was het nog wel te zien).

  11. #1131

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Vandaag werd er schilderstape op de grond aangebracht van aan de ingang van Rookburgh in Berlijn tot achter de zweefmolen met extra S-bochten op de Kaiserplatz.

    Naam:     phl.jpg
Bekeken:  965
Groote:   2,00 MB

    En de tv's werden aangesloten:

    Naam:     phl2.jpg
Bekeken:  997
Groote:   1,52 MB

    Ook aan de gevel van het hotel blijft men werken:

    Naam:     hotel.jpg
Bekeken:  994
Groote:   1,50 MB

    De deur werd zwart overschilderd (je kan het reliëf van de sticker met het logo er nog door zien):

    Naam:     deur.jpg
Bekeken:  1072
Groote:   2,71 MB

    Ook werd er langs de dakrand, aan de bovenkant van de rechtopstaande balken, een gat gemaakt in de theming, waarschijnlijk voor de installatie van de HVAC:

    Naam:     dak.jpg
Bekeken:  1015
Groote:   2,65 MB

  12. #1132

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Als vandaag de 'opening' voor het personeel is, zie ik die baan vanaf morgen wel in softopening gaan. Hebben ze destijds met Maus-au-Chocolat ook gedaan.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  13. #1133

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Reservering voor Zaterdag is bevestigd. Een soft-opening zou zeker niet verkeerd zijn die dag.

  14. #1134

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik ben benieuwd wat er nog aan die hotelgevel gaat veranderen eer het 'af' is. Het zwart van de deur gaat beter samen met het buizensysteem daarnaast, maar het is wel overduidelijk dat dat portaaltje nog niet in zijn definitieve gedaante te zien is. Ik verwacht op zijn minst nog een (tegel)vloertje en deurklinken en het stuk naakte metaal linksonder lijkt me ook niet voor de eeuwigheid.

    Verder hoop ik dat de balustrades van die balkons nog een extra laagje afwerking krijgen: een boord onderaan en wat decoratieve toppen bij de leuning zouden niet misstaan om die puntige verticale metalen profieltjes wat gracieuzer weg te werken.

    Zou dat opengebroken decor niet beter werken als een aansluiting voor ingewerkte afvoerbuizen voor regenwater?

  15. #1135

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Zou dat opengebroken decor niet beter werken als een aansluiting voor ingewerkte afvoerbuizen voor regenwater?
    Zou kunnen, al zit de regenpijp helemaal rechts. In elk geval is men iets vergeten of werd iets foutief aangesloten...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het zwart van de deur gaat beter samen met het buizensysteem daarnaast, maar het is wel overduidelijk dat dat portaaltje nog niet in zijn definitieve gedaante te zien is. Ik verwacht op zijn minst nog een (tegel)vloertje en deurklinken en het stuk naakte metaal linksonder lijkt me ook niet voor de eeuwigheid.
    De andere hotels hebben allemaal automatische deuren. Een klink is dus niet nodig. Gezien ze zover naar achter zitten kunnen deze deuren helemaal open zwaaien naar buiten.

  16. #1136

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    En dan nog die vreemde kabel die voor de deur langs lijkt te lopen. Maar ze zullen dat vandaag nog wel af werken.. of het personeel krijgt het hotel te zien vanuit de park-kant en men werkt dit later af nog vóór de officiele opening.

  17. #1137

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    We have lift-off



    Nog een paar andere foto's van het hotel by night:
    https://www.instagram.com/p/CEytMCSh...on_share_sheet

  18. #1138

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Spannend. Al ben ik nog volop op officiële info ivm persopening/opening aan het wachten om te reserveren. Of op info van de bezoekers die al soft-openingen hebben kunnen doen.
    Enerzijds kan het nu allemaal snel gaan, anderzijds is het natuurlijk wel een prototype coaster die véél technische storingen kan hebben (zitjes die kunnen draaien, baan die zowel kettinglift als launch heeft, een dubbele launch zelf, etc.) En dus zou het volgens mij ook kunnen dat ze uitvoerig willen testen zodat ze die storingen zo weinig mogelijk hebben.

  19. #1139

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Vreemd genoeg nog bijna niets van gezien of gelezen online... Ze slagen er toch in om alles goed afgeschermd te houden!

  20. #1140

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    buiten enkele rijders op coaster-count :P

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •