X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 53 van de 60 EersteEerste ... 3435152535455 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.041 tot 1.060 van de 1200
  1. #1041

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Je ziet op bovenstaande foto nogthans goed dat die zwarte tape (2 banen die tesamen een pad vormen) een afbuiging naar rechts maakt naar lili's Café toe.. en met de huidige corona regelingen MOETEN ze daar de optie hebben voor wachtrij en aparte in- en uitgang.
    Als je het aanziet als 2 banen te samen dan zie ik het ook, maar zo redeneerde ik niet omdat het dan een kleine cattle pen lijkt en ik veronderstelde dat zulke veehokken geen rijen mogen hebben die vlak naast elkaar liggen. Je kan zo toch niet 1,5m afstand houden volgens de regels denk ik dan...Ookal staan die stippen op de grond, ze lijken me vrij dicht bij elkaar te staan, tenzij er telkens maar 1 persoon van je gezelschap mag aanschuiven om te bestellen.

    Bij Taron en dergelijke halen ze er een rij tussenuit, waardoor 2 banen niet vlak naast elkaar liggen.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 31-05-20 om 21:18.

  2. #1042

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik had Coasterfrenzy geïnterpreteerd als:
    Ze moeten een wachtrij voor Lili's café hebben en dat horecapunt heeft een aparte in- en uitgang nodig.
    Dan gebeurt er helemaal niets met aan elkaar grenzende rijen.

  3. #1043

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Er zijn 2 zwarte lijnen. Samen vormen die een pad (wachtrij). Je blijft dus tussen die zwarte lijnen in. (alsof het 2 muren zijn). De stippen staan ver genoeg uit elkaar, maar ik zie het bij andere parken dat het bij een groter groepje niet helemaal werkt. Het zou beter zijn als een groepje tussen 2 stippen in staat, het volgende "vak" tussen de twee stippen vrij blijft en dan de volgende groep weer tussen de volgende stippen in staat.

    STIP|Groep|Stip|vrije ruimte|Stip|Groep|stip|Vrije Ruimte|

  4. #1044

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Dan lijkt mij het idee van de Efteling met de rode en witte lijnen / stroken nog niet zo slecht bedacht. Los van je gezelschap staat het daar toch het best aangegeven?

  5. #1045

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Inderdaad..

    Ook in Toverland werken ze met stippen of strepen op de vloer en je merkt dat mensen op de stip/streep willen gaan staan in plaats van er tussen.

  6. #1046

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Als de parken zulke stippen op de grond aanbrengen dan lijkt het mij enorm logisch dat de mensen inderdaad op die stip willen gaan staan. Dat is iets dat ingeprent wordt vanaf we kind zijn: in de rij op school gaat iedereen op zijn stip staan, of andere gevallen van ‘volg de stippellijn’. Het volk kan hier niet aan doen en dan lijkt het mij aan de parken om duidelijkere afbakeningen te voorzien of meer uitleg.

    Doorkruiste vakken op de grond waar je niet in zou mogen staan lijken mij dus nog het beste, dat is iets waar we het allemaal over eens kunnen zijn dat we dan snappen dat op die plaats niet gestaan mag worden. Maar stippen hebben een soort onzichtbare aantrekkingskracht op de mensen...

    Ook wat ik hierboven al gelezen heb van stip/groep/stil/leeg/stip etc. lijkt mij toch nodeloos ingewikkeld en verwarrend. Wat de Efteling doet is inderdaad misschien niet mooi maar momenteel gaat functionaliteit wel even voor en dan zijn doorkruiste vakken op de grond en rode lijnen toch het meest functioneel en duidelijk voor alleman.

  7. #1047

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    All Updates at the first day of the new themepark season


  8. #1048

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    To FLY of not to FLY .. dat was de vraag.

    Simon woensdag 1 april 2020
    schumacher305 woensdag 15 april 2020
    Fkl8 dinsdag 28 april 2020
    Jak vrijdag 1 mei 2020
    siroccofreakske woensdag 20 mei 2020
    Ggolt maandag 25 mei 2020
    GriffonofNemesis vrijdag 29 mei 2020
    Vercruz zaterdag 30 mei 2020
    ExpeditionGeForce maandag 1 juni 2020
    Zeuske83 dinsdag 2 juni 2020


    Phantam93 zaterdag 20 juni 2020
    Coasterfrenzy maandag 22 juni 2020
    Joran donderdag 25 juni 2020
    Michielsken vrijdag 26 juni 2020
    Nathan G zondag 28 juni 2020
    Nicooke Maandag 29 juni 2020
    Polletje dinsdag 30 juni 2020
    Xarbero woensdag 1 juli 2020
    Etwien vrijdag 3 juli 2020
    Starsplash zaterdag 4 juli 2020
    Pyongwon maandag 5 april 2021
    Phadd-F woensdag 1 april 2082

    Ga ik ongewild toch noch gelijk krijgen? Of gaat Phadd-F toch nog winnen (Datums die voorbij zijn doen namelijk niet meer mee... )
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 08-06-20 om 16:46.

  9. #1049

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik kies voor dinsdag 29 juni. Zaterdag 29 juni bleek al bezet en ik wil maandag 29 juni graag nog openlaten.

  10. #1050

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Of gaat Phadd-F toch nog winnen (Datums die voorbij zijn doen namelijk niet meer mee... )

    Zou de grap van de eeuw zijn

  11. #1051

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    53 pagina's (desktop versie) over een nog steeds niet operatieve coaster / een nog niet toegankelijke parkzone. Voor wie het gehad heeft met kalenderdagen: Op welke pagina van dit topic zitten we wanneer FLY eindelijk voort het eerst met publiek rijdt? In tegenstelling tot raden naar de exacte kalenderdag kan je het correcte antwoord op deze vraag wel een beetje manipuleren.

  12. #1052

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    53 pagina's (desktop versie) over een nog steeds niet operatieve coaster / een nog niet toegankelijke parkzone. Voor wie het gehad heeft met kalenderdagen: Op welke pagina van dit topic zitten we wanneer FLY eindelijk voort het eerst met publiek rijdt? In tegenstelling tot raden naar de exacte kalenderdag kan je het correcte antwoord op deze vraag wel een beetje manipuleren.

    Hebben we al een topic gehad met meer dan 53 paginas? lol

    Je weet dat PHL geen half werk levert om het open te doen.... En dat vraagt tijd...

  13. #1053

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Hebben we al een topic gehad met meer dan 53 paginas? lol

    Je weet dat PHL geen half werk levert om het open te doen.... En dat vraagt tijd...
    En dan nog een topic over iets dat nog nooit geopend geweest is, maar wel al jaren een werf is! (En geen pretpark op zich!)

  14. #1054

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Freizeitparkeuropa kon daarstraks FLY filmen vanuit een ander perspectief dan we reeds zagen. Hij kon een testrit op beeld leggen door de openingen tussen de deur in de grote Wuze Tall muur (link hieronder). Ook zie je lantaarns staan op de voorgrond, klaar voor gemonteerd te worden.

    https://www.instagram.com/p/CBLLHOGI...=18s0jieriaeb9

  15. #1055

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik kan echt helemaal geen enkele inschatting maken over hoe deze baan zal aanvoelen ... Dit is toch een serieus spannend moment om naar uit te kijken om deze voor het eerst te kunnen doen. Zo lang zal het nu niet meer op zich laten wachten denk ik?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  16. #1056

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    De trein scheurt toch al aan een redelijk tempo door de hoger gelegen delen van de baan. Ik geloof dat F.LY. wel eens een bijzonder intense coaster kan worden. Ik hoop dat ze er in slagen de balans een beetje te houden, het zou jammer zijn dat ie aan herhalingswaarde zou inboeten door de intensiteit.

  17. #1057

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Vergis ik mij of lijkt het er op dat de stoeltjes in een zithouding onder de baan hangen een niet een vlieg? het ziet er meer uit als de jetpack van de promotie

  18. #1058

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Voor mij voelen de beelden juist enorm traag aan. Maar zo lijken testritten al snel en in de praktijk zegt dat doorgaans dan toch weinig over de daadwerkelijke rit. Voor mij hoeft dit ook geen heel intense coaster te zijn. Liever dat het ding het gevoel van vliegen goed benaderd. Dat gevoel heb je bij een B&M maar zelden (air slaagt er aardig goed in). Vekoma deed dat toch al iets beter. En lijkt er op dat deze baan dat ook wel goed gaat doen.

  19. #1059

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik denk ook niet dat Phantsialand naar de snelste achtbaan op zoek is gegaan. Daarvoor hebben ze Black Mamba en Taron al. Ik vermoed dat ze eerder een revolutionaire achtbaan zochten; waarbij je de trill op een andere manier moet zoeken.

    Daarbij helpen de verschillende launches. Dan hoef je geen super hoge snelheid te hebben om toch een lang traject af te leggen. In principe kan je een baan van +1km perfect doorlopen tegen 50km/u als je maar de snelheid weet te houden of tussentijds terug te verhogen. Dus neen, ik verwacht geen baan van +80km/u

  20. #1060

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ironisch genoeg is de top snelheid van Temple of the Night Hawk 50KmH en is de baan langer dan 1KM en wordt de baan tussentijd nog eens 2x bij getakeld

    Nee nee.. Ik snap wel wat je bedoelt te zeggen hoor. Voor het grote publiek zit de thrill vooral al veel in de liggende positie. Het zou zeker niet verkeerd zijn als deze baan stiekem meer een familiebaan wordt dan een thrill coaster.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •