Eerlijk gezecht lijkt het me meer dat ze een banner aan de zijgevels gaan plaatsen dan nog meer buizen. Ik meen drie lampen te onderscheiden tussen de buizen in die naar boven schijnen. dan komt de vraag wat zouden ze verlichten waarop een banner mij het meest logische lijkt.

Voor de belettering zou ik mijn hoop nog niet te hoog tillen. Ja dit is meestal een van de laatste werken en nee je kan een gedeelte hebben afgewerkt tot het punt dat je aan de fijnere afwerking begint. Meestal is belettering een van de eerste dingen die je doet bij een fijne afwerking. net voor de meubels, decoratie naar binnen gaan. Belettering is in mijn ervaring een vrij tijdrovend werkje (met handhaving van een hoge standaard)

Op je idee van een theater moet ik zegen klinkt leuk maar het 'podium' voor de twee deuren zou dan te hoog zijn (meer dan een rechtstaande volwassene) als nooduitgang voor Maus kan het ook niet in gebruik zijn (toch niet op dit moment) aangezien een nooduitgang ten alle tijden volt te gebruiken moet zijn. Het is echter wel een intrigerend ding dat daar staat en ze hebben er duidelijk iets van plannen me anders laat je geen doorgangen open.

Zou een mini trackt ride door die openingen kunnen?