Ik mag hopen dat de meeste mensen hier al eens F.L.Y. hebben kunnen testen, want vanaf vandaag/morgen mogen we in theorie niet meer naar Phantasialand gaan. (Tenzij je 2 weken in quarantaine gaat daar )

Btw; vorige donderdag geweest. Ik stond letterlijk half na te beven op mijn benen eens ik de baan had gedaan de eerste keer. Wat een parel. Thema, sfeer, muziek, (zelfs) geuren, wachtrij, personeel, ... alles was tip top in orde. Heb 10min downtime meegemaakt in het station, waarbij er direct 5 techniekers + mensen van Vekoma op sprongen om het te fixen; met gevolg dat het maar bij 10 minuten bleef. Kuddo's.

Ben benieuwd hoe het gebied gaat voelen eens het ook langs de kant van fantasy open is. Dat er wat meer transit gaat zijn en minder crowd-control. Dit kan zowel positief als negatief uitdraaien, not sure. Ik ben wel fan van het crowd-control aspect van Rookburgh, maar dit is enkel corona-related uiteraard.

Denk dat het gebied héél rap héél druk kan aanvoelen. Zeker als de wachtrij buiten zijn 'oevers' zou treden... Beetje idem Klugheim, al zijn ze daar wel voorzien met hun wachthokken...

We'll see. In ieder geval alleen maar lof over Phantasialand nu. Ook de operations op de andere banen, echt fantastisch.