X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op Duitse fora wordt er al sinds de start van de bouw gespeculeerd over een darkride-stuk bij de baan.

    Maar als ik op de situatieschets die rechte hoek rechtsonder als het station bezie met achtereenvolgens het uitstapstation (parallel met de gebouwen linksonder) en het instapstation. Dan moeten daarvoor vermoedelijk twee of zelfs drie blokremmen komen als het einde van de rit. In dat geval blijft er na vertrek eigenlijk alleen maar de bocht naar het uiterste stuk rechts over, waarna het al schuin omhoog gaat met een bandenlift. Dat lijkt mij ongeveer evenveel potentieel voor een darkride gedeelte als bij Taron. Wat denken jullie?
    Naam:     dddd.png.f0986e61663fb30050404be714c0ebbf.png
Bekeken:  1693
Groote:   175,1 KB

    Op Phantafriends.de maakt iemand nog een ander interessant schetsje van de bouw en daar zien we een ommuurde cirkelvormige ruimte bij nummer 3. (de tekening van hierboven is dus 90° gekanteld: dus die cirkel linksboven volgt eigenlijk die gebogen muur rechtsboven op de bovenste tekening) In mijn wildste fantasieën past daar zonder problemen een eindeloze-trein-dark-ride genre carnaval festival, maar dan op de kelderverdieping. Kan iemand die fantasie vakkundig aan diggelen slaan of verder voeden?
    Naam:     _20180522_162819.JPG.99b935a114e9d21821083215d221370a.JPG
Bekeken:  1534
Groote:   850,9 KB
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 22-05-18 om 23:19.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •