X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik ben benieuwd wat er nog aan die hotelgevel gaat veranderen eer het 'af' is. Het zwart van de deur gaat beter samen met het buizensysteem daarnaast, maar het is wel overduidelijk dat dat portaaltje nog niet in zijn definitieve gedaante te zien is. Ik verwacht op zijn minst nog een (tegel)vloertje en deurklinken en het stuk naakte metaal linksonder lijkt me ook niet voor de eeuwigheid.

    Verder hoop ik dat de balustrades van die balkons nog een extra laagje afwerking krijgen: een boord onderaan en wat decoratieve toppen bij de leuning zouden niet misstaan om die puntige verticale metalen profieltjes wat gracieuzer weg te werken.

    Zou dat opengebroken decor niet beter werken als een aansluiting voor ingewerkte afvoerbuizen voor regenwater?

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Zou dat opengebroken decor niet beter werken als een aansluiting voor ingewerkte afvoerbuizen voor regenwater?
    Zou kunnen, al zit de regenpijp helemaal rechts. In elk geval is men iets vergeten of werd iets foutief aangesloten...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het zwart van de deur gaat beter samen met het buizensysteem daarnaast, maar het is wel overduidelijk dat dat portaaltje nog niet in zijn definitieve gedaante te zien is. Ik verwacht op zijn minst nog een (tegel)vloertje en deurklinken en het stuk naakte metaal linksonder lijkt me ook niet voor de eeuwigheid.
    De andere hotels hebben allemaal automatische deuren. Een klink is dus niet nodig. Gezien ze zover naar achter zitten kunnen deze deuren helemaal open zwaaien naar buiten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •