X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik heb afgelopen dinsdag en woensdag een bezoek gebracht aan Phantasialand inclusief overnachting in het Charles Lindebergh hotel. Het hotel is inderdaad enkel toegangkelijk voor gasten die er overnachten. Je moet steeds je speciale 'boarding pass' laten zien voor je het hotel binnen mag.

    De ervaring was ronduit subliem. De sfeer die in het hotel hangt vond ik persoonlijk geweldig. De theming is doorgetrokken tot in het kleinste detail en de kamers/cabines zien er fantastisch uit. De muziek in Rookburgh, een aangepaste zachtere versie, blijft ook na sluitingstijd draaien (tot ongeveer 22u) wat zorgt voor een leuke sfeer als je in het hotel rondwandelt. Dit is ook in de ochtend het geval.

    Rookburgh zelf is één van de meest immersieve gebieden in een pretpark die ik ooit gezien heb. De afwerking is van een zeer hoog niveau en de prachtinge baan van F.L.Y. weeft zich helemaal door het gebied. Vanop de bovenste etage van het hotel zijn dan ook zeer mooie foto's te maken. De achtbaan zelf is iets minder intens dan verwacht maar de vliegervaring maakt dit ruimschoots goed. Kleine tip, indien je de kans hebt om front row te zitten dan moet je dit zeker doen. Wij hadden het geluk dat we front row werden gezet en de ervaring is dan nog een stuk specialer, je krijgt zelfs wat flinke airtime, zeker na de tweede launch.

    Het station van fly is ook zeer mooi afgewerkt en het systeem van Vekoma met de draaiende zitjes is zeer efficiënt. De metaaldedectoren voor het station gingen bij mij wel elke keer af door mijn jas en dus moest ik elke keer mijn lege zakken tonen. Ondanks dat duidelijk staat aangegeven dat niets mag worden meegenomen zag ik toch veel mensen die terug naar de lockers werden gestuurd.

    Al bij al was het een top ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is. De prijs van 399€ voor 2personen is zeker zijn geld waard. Als hotelgast kon je de rij om Rookburgh binnen te komen ook voorbijgaan en je kreeg 1 fastpass voor fly per persoon per dag. Ook het eten is Uhrwerk was van goede kwaliteit. Een echte aanrader dus!
    Laatst gewijzigd door Zeuzzz; 02-10-20 om 08:21.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •