X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ik hoop dat het zoiets zal zijn! Veel indoorstukken, geweldige thematisering en een goeie achtbaanervaring. Zou de perfecte attractie zijn. Ik vraag me af op welk publiek ze mikken: op thrillseekers of toch meer op de hele familie. Ik hoop eigenlijk stiekem op het tweede, al is dat met een lancering al wat moeilijk denk ik...
    Ik denk persoonlijk dat het perfect mogelijk is hier meer een gethematiseerde ervaring van te maken dan een echte intense coaster met vele inversies.
    We weten zelfs niet eens of er zelfs inversies in komen zover mijn kennis is toch.
    En een goed voorbeeld van een lancerende coaster zonder inversies die niet zo intens is en eerder een familybaan is,natuurlijk is het wel een totaal ander type zou de Tron Coaster zijn in Shangai Disneyland.
    Ook van vekoma is deze coaster meer van het familie achtige type baan maar gewoon met veel darkride elementen.
    Het kan natuurlijk ook altijd een worden met inversies mij zal je niet horen zagen dan maar wie weet is het wel gewoon een family ride i.p.v de hoge verwachtingen die iedereen hier onmiddellijk heeft.

  2. #2

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    [QUOTE=Fladnag;2225
    Het kan natuurlijk ook altijd een worden met inversies mij zal je niet horen zagen dan maar wie weet is het wel gewoon een family ride i.p.v de hoge verwachtingen die iedereen hier onmiddellijk heeft.[/QUOTE]

    Persoonlijk vind ik het voor een park veel hoger gegrepen om een geslaagde familie-achtbaan neer te zetten dan een geslaagde thrillcoaster. Dat tweede is poepsimpel, maar een goede familiecoaster moet iedereen kunnen appreciëren en dat is precisiewerk. Persoonlijk geniet ik meer van een meesterlijke familiecoaster (genre Colorado Adventure) dan een geslaagde thrillcoaster.

    Maw: bij mij zijn 'hoge verwachtingen' net geen thrillcoaster, maar iets waar de hele familie meerdere keren in wilt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •