X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ben heel benieuwd hoe snel het nu zal gaan en wat we te zien zullen krijgen als het park terug opent binnen een dikke maand...

    Even tussendoor: Iemand die weer terug hoop heeft en denkt dat Rookburgh dit jaar nog zal openen?

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Even tussendoor: Iemand die weer terug hoop heeft en denkt dat Rookburgh dit jaar nog zal openen?
    Ik denk niet dat iemand echt nog realistische verwachtingen heeft dat Rookburgh dit jaar nog open gaat. Phantasialand heeft sinds de laatste projecten (Chiapas/Klugheim) bewezen dat ze echt alles 'af' willen hebben voor ze het openen. Het is nu begin maart (binnen een paar uur toch) en ze moeten nog ruwbouw zetten, er is nog nergens thema én de baan is zelfs nog niet af. Als je als uitgangspunt neemt dat ze deze baan niet openen na eind juni (wat ze ook nog nooit gedaan hebben met een vorig project), dan hebben ze 4 maanden om dit gebied op te bouwen naar Phantasialand-normen.

    Het park verbaast me bij elk project, maar dit zou gewoon een echt mirakel zijn. En in zo'n dingen geloof ik echt niet, anders had er al lang een mirakel plaatsgevonden om het park te kunnen laten uitbreiden

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •