X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 14 van de 60 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 280 van de 1200
  1. #261

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het zou om de bakkerij gaan.
    Je kan een glimp opvangen van de bouwhekken in deze video (rond 0:45):

    Laatst gewijzigd door Rein; 15-03-18 om 17:20.

  2. #262

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Het zou om de bakkerij gaan.
    Je kan een glimp opvangen van de bouwhekken in deze video (rond 0:45):
    De bakkerij bestond uit drie gevels. Het is de meest linkse daarvan die gesloopt is. De rest staat nog.

    Vreemde keuze om dat nu nog te doen. Die bakkerij levert goed geld op, dus je zou wel verwachten dat die in het seizoen geopend is. Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat Rookburgh in 2018 opent, dus dan was dat gat nog niet nodig geweest. Daarnaast staan er achter het gebouw nog flink wat loodsen in de weg voor een mogelijke doorgang (al kun je die natuurljk even goed slopen).

    Toch wel benieuwd waarvoor het dient. Een doorgang naar Rookburgh lijkt het meest logische, maar toch vind ik dan met name de timing erg vreemd.

  3. #263

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Phantasialand is ondertussen iets minder stiekem aan het huishouden in Afrika. Daar willen ze blijkbaar wel over praten. Ik geloof dat dit het derde seizoen is dat er aan die rotsen gesleuteld wordt. Zouden ze nu rond zijn?


  4. #264

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    T'is wel zeer grondig deze keer zo te zien.

    Dit is het verschil tussen de gewone parken en de topparken in mijn mening hé. Nieuwe dingen bouwen én je 'oudere' (maar daarom niet minder populaire) attracties met zorg onderhouden, renoveren etc.

    Goed bezig daar in Duitsland. Kijk al uit naar men bezoekje in April.
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #265

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Interessante video! Mooi om te zien dat Phantasialand blijft verder werken om de perfectie na te streven. Is dat nu de nieuwe slogan, "Deutschlands bester Freizeitpark"?

  6. #266

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Phantasialand is ondertussen iets minder stiekem aan het huishouden in Afrika. Daar willen ze blijkbaar wel over praten. Ik geloof dat dit het derde seizoen is dat er aan die rotsen gesleuteld wordt. Zouden ze nu rond zijn?
    Nee, verre van, maar de meest in het oog springende gedeeltes zijn nu wel gedaan denk ik. Ik verwacht dat het stationsgebouw de volgende stap gaat zijn.

    Wat hebben ze al gedaan?
    Rotson rondom lifthillgebouw.
    Rotsen rondom de wachtrij.
    Rotsen rondom de waterval (langs de wachtrij).
    (een deel van de) rotsen van het grote pad dat paralel aan de Zero-G-Roll Loopt.
    En nu dus de rotsen rondom de Zero-G-Roll
    (vul gerust aan mocht ik ergens iets vergeten zijn).

    Blijft dus nog genoeg over om te doen, maar gaandeweg zal dat ook wel komen. Die rotsen bouwen is niet goedkoop en ik vind het opmerkelijk dat na 10 jaar tijd ze al vervangen worden. Ik denk niet dat ik enig park ken dat dit zo vroeg doet. Meestal gaan rotspartijen mee totdat zo'n heel gebied gesloopt wordt, of er een belangrijke verbouwing is (zoals bijv. recentelijk EP ook een klein stukje van zijn rotsen rondom de Alpenexpress vervangen heeft nadat er onderdelen van de Alpenexpress vervangen waren).


    In elk geval wel interessant om zo een video eens te zien. Leuk om te weten dat het voor Universal ook steeds weer een uitdaging is om natuurgetrouwe rotsen te maken, zeker als ze eerst bestaand werk moeten slopen.

    Het viel me in éen van de shots op dat er een zwart gat achter in de beck zit. Zou daar een soort fotopunt komen? (zoals bij de dooskop in Adventureland van DLRP). Het zou best een cool zicht op BM geven in elk geval. Voor de wintertraum was echter al een deel van de rotsen vervangen en de grote poort was toen verwijderd, dus ik weet niet of er nog een ingang is om er te komen (er zit wel een deurtje, maar dat lijkt me wat klein).

  7. #267

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Hier is nog een video waarin te zien is hoe het met DiA gesteld is.


  8. #268

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ben benieuwd, deze zondag weer terug naar daar. Net de tickets gekocht :-) (SocialDeal: € 33.50, 29% korting :-) )

  9. #269

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ziet ze echt verbluffend uit!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #270

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd, deze zondag weer terug naar daar. Net de tickets gekocht :-) (SocialDeal: € 33.50, 29% korting :-) )
    Succes met de drukte. (Paasvakantie in Duitsland begint komend weekend. )
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #271

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Zo ziet de mainstreet van Phantasialand er momenteel uit:

    Vermoedelijk wordt dit de nieuwe doorgang naar het themagebied Rookburgh:




    Nieuwe café:





    Vernieuwing van de bakkerij:




    Het themagebied Deep in Africa straalt als nooit tevoren:









    Opknapping Burgerrestaurant Tacana:










    Bron: https://www.facebook.com/nrwparks/
    Laatst gewijzigd door Waliboy; 24-03-18 om 10:26.

  12. #272

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Van de ene kant is er natuurlijk veel veranderd. Er zijn in Africa (veel) meer rotsen bijgewerkt dan ik verwacht had. Ook lili's café lijkt een leuke toevoeging te zijn. De update van tacana vind ik op de foto's niet zo bijzonder uit zien, maar ik denk wel dat zo de ingang makkelijker gevonden wordt.

    Desondanks heb ik ergens toch het gevoel dat de updates dit jaar maar matig zijn. Voor mijn gevoel waren er andere jaren meer kleine dingen te ontdekken die nieuw waren (maar dat gevoel kan natuurlijk misleidend zijn). Wat me echter het hardste verbaasd is dat er volstrekt niets aan River Quest lijkt te zijn veranderd (ik ben zelf nog niet in het park geweest, maar heb het na gevraagd). Terwijl daar vorig jaar nog zwarte bouwzeilen boven de track hingen (bij de overgang tussen China en Klugheim) en er ook vorig jaar al een nieuwe ingang zichtbaar was, die nu nog steeds niet in gebruik is. Nuja.. dat laatste kan ik nog in komen, maar ik zou dan op zijn minst wel verwacht hebben dat er al een deel van de nieuwe infrastructuur zichtbaar zou zijn. Maar ook dat is blijkbaar nog niet het geval.

    Komisch.

    Over 2 weken zelf maar eens gaan kijken.

  13. #273

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Bij het lezen van de laatste post op Phl’s blog is er me iets subtiel opgevallen. Men heeft het in de laatste alinea over ‘iets nieuws boven de bergtoppen’ waar weldra meer over verteld gaat worden. Zou er binnenkort dan toch eindelijk meer informatie naar buiten komen over Rookburgh?

    Link: https://phantasialandblog.de/wanneer...aar-ontmoeten/

  14. #274

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lezl Bekijk Berichten
    Zou er binnenkort dan toch eindelijk meer informatie naar buiten komen over Rookburgh?
    Welkom op het forum! Het zou fijn zijn als dat zo was, maar ik vrees dat ze verwijzen naar de nieuwe hutjes uit onderstaand filmpje:

  15. #275

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik vind die rotsen in Africa er echt wel knap uitzien! Top dat een park zo'n opknappingen doet, zeker omdat de oude rotsen er eigenlijk nog niet écht versleten uit zagen naar mijn mening.

  16. #276

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk dat we hierbij mogen vaststellen dat op gebied van onderhoud Phantasialand de Europese nummer 1 is. De manier hoe ze blijven doorgedreven evolueren en verder streven naar steeds hogere en hogere kwaliteit is werkelijk verbluffend. Dan nog zien hoe elke attractie met zeer veel liefde en oog voor detail behandeld wordt ... Echt een park met klasse!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #277

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik vind die rotsen in Africa er echt wel knap uitzien! Top dat een park zo'n opknappingen doet, zeker omdat de oude rotsen er eigenlijk nog niet écht versleten uit zagen naar mijn mening.
    Universal Rocks is natuurlijk niet voor niets de beste in die klus. Ongeacht waar ze werk leveren, ziet het er steeds weer fantastisch uit.

    En dat is meteen ook de reden dat de rotsen vervangen worden. Niet zozeer omdat die (Chinese) rotsen versleten waren, maar vooral omdat ze niet natuurlijk uit zagen. Zeker met het knappe werk van Universal Rocks bij Chiapas en Klugheim, steekt dan Afrika opeens heel erg af.

  18. #278

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Welkom op het forum! Het zou fijn zijn als dat zo was, maar ik vrees dat ze verwijzen naar de nieuwe hutjes uit onderstaand filmpje...
    Ik zit hier al enkele jaren op het forum hoor. Maar blijkbaar zijn mijn oude posts verdwenen. Al even niets meer gepost
    Wat jij denkt klinkt inderdaad waarschijnlijker. De Nederlandstalige blogposts lopen blijkbaar wat vertraging op.

    Ik was gisteren in Phl en kan bevestigen dat Universal Rocks opnieuw schitterend werk heeft geleverd. Die immelman ziet er stukken beter uit! Jammer dat niet alle rotswerk en theming in DiA van dit niveau is. Maar op de updates van afgelopen jaren valt werkelijk niets aan te merken. En ik begrijp best dat zoiets wat tijd kost.
    Over die doorgang (?) in Alt Berlin ben ik voorlopig minder enthousiast. Het is een vreemd zicht en die poort vloekt nogal met de omgeving.

  19. #279

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Succes met de drukte. (Paasvakantie in Duitsland begint komend weekend. )
    Het was zeer rustig:

    3 x Taron gedaan (+- 25 min wachten), 3 x Black Mamba (1 x front seat, 15 min wachten met twee treinen, andere 2 keer 5 min wachten terwijl er maar 1 train reed), alle andere achtbanen ook even gedaan, Mysterie Castle 2 keer, Mouse O Choc, ook nog een aantal kleinere attracties gedaan en ook de Chiapas en River Quest (Het was echt zonnig en we hebben het erop gewaagd :-) )

    Langste aangeschoven aan Winja's fear (45 min),
    Tweede langste aan Taron (Telkens 25 min)

    De rest overal 5 min of minder...

    Opvallend: River Quest is precies gerenoveerd, maar niet echt vernieuwd,

    Winja's Force was de ganse dag gesloten, net zoals Talocan :-(

    Ik had zaterdag vernomen dat het ritverloop in de mysterie castle steevast rond 14uur aangepast wordt naar de langere versie, dit hebben we getest en inderdaad: rond 11u het iets kortere programma gedaan en dan om 17u het lange programma. Wanneer ze het aanpassen weet ik niet, maar ze gebruiken ze alleszins beide op 1 dag

    Blijkbaar is er nog een derde zeer kort programma, maar dat gebruik ze nooit wegens te kort.

  20. #280

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Die wissel in Mystery Castle was de afgelopen twee jaar ook zo. Goed dat ze het doorzetten, dan weet ik wanneer de attractie te doen (nog beter zou zijn als ze gewoon de hele dag het lange programma zouden gebruiken natuurlijk).

    Wel jammer dat er in het openingsweekend al twee attracties gesloten blijven. Wellicht iets mis gegaan met de Tüv? Of toch bij het draaien met publiek een storing opgetreden? Ik hoop dat ze het snel fixen.

    Opvallend: River Quest is precies gerenoveerd, maar niet echt vernieuwd,
    Wat bedoel je precies met "Vernieuwd"?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •