X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik ben er en sta in de social distancing rij. Op de Kaiserplatz

  2. 17-09-20, 17:23

    Reden
    even aanpssen

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calabria Bekijk Berichten
    Ik ben er en sta in de social distancing rij. Op de Kaiserplatz
    En wat geeft ie ? Heb je foto's ?

    Op de twitter van looopings zijn de eerste beelden te vinden - https://twitter.com/teamlooopings
    Laatst gewijzigd door Dx; 17-09-20 om 17:27.

  4. #4

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Puur toeval dat ik er vandaag was, met een paar (ook jonge) collega's en toen we de stickers met de social distancing rij voor Rookburgh op de grond zagen, dachten we.. nooooo waaayyy! En het dan vragen aan een stafflid: is FLY open? Met een uur lang kleuterachtige pretoogjes bij mij en twee semi fans als gevolg! Wachttijd met volle coronarij (eens in het gebied) is maar 30-40 min trouwens. Maar daarvoor sta je mss wel tot in Fantasy aan te schuiven voor dat gebied.

    Wat vond ik. Zonder te spoilen denk ik dat ze echt weer een pareltje hebben neergezet. Dat gebied... Magnifiek. Geen enkel park doet die moeite! Wachtrij mss wat heet door al het metaal maar ok, dat betert na het eerste stuk. Inderdaad bandjes, kluisjes, metaaldetectors, dus geen onride opties buiten via een officiële weg.

    En qua ride... Een indoorgedeelte dat de lat qua theming nog hoger legt. Eerste ritje front, ja echt, pure chance maar wel front. Tranen in men ogen. Topervaring, het uitzicht, de tweede launch. Ik zeg het je: de tweede launch front, dat wil je meemaken!!! Hij vloog toen ook heerlijk soepel en rustig en ik dacht het mag misschien wel wat meer zijn. Tweede rit 4th, derde 8th tegen het einde van de dag. Dat ding trok G krachten dan. Niet die van Taron maar wel meer dan genoeg. Ik kon ze nog maar amper de baas dus het moest niet meer zijn. Maar toch blijft hij ook zeker genietbaar met die zwaarder G krachten. Ik ben niet zeker of het een zero G roll moet zijn, maar in het midden van de trein voelt het wel zo en die is echt leuk. 1 puntje van kritiek mss, 1 inversie of een langer 'buikgedeelte' mocht misschien wel.

    Het instapsysteem doet de capaciteit veel goed btw, en het comfort is degelijk (en goed voor een flying). En hij rijdt heerlijk soepel, niet 1 foutje. Ik denk dat er zowaar ruimte is voor een off the shelf 1 launch Vekoma flying model

    Conclusie: Taron is mss net iets beter (en top 3 in Europa voor mij) maar dit is absoluut een topcoaster. En dat gebied... Kwijlllll..

    Sorry, foto's nemen was niet men prio

    Naam:     IMG_20200917_133845436.jpg
Bekeken:  2447
Groote:   3,51 MB

    Naam:     IMG_20200917_132855978.jpg
Bekeken:  2347
Groote:   3,08 MB

    Naam:     IMG_20200917_135312929.jpg
Bekeken:  2099
Groote:   2,53 MB

    Naam:     IMG_20200917_141623903_HDR.jpg
Bekeken:  2294
Groote:   2,83 MB

    Naam:     IMG_20200917_134817553.jpg
Bekeken:  2288
Groote:   2,43 MB
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  
    Laatst gewijzigd door calabria; 17-09-20 om 21:59.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •