Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
Voor het hotel zou je nog eens kunnen verschieten over hoe snel het er kan staan. Het hele ding is volgens de concept arts gebouwd met kokers. Die hoeven allen maar in een metalen frame rusten en klaar. Ik verwacht de het hotel eigenlijk 80% klaar was op het moment van de aankondiging.

Om mijn redenering kracht bij te zetten mijn vader werkte bij essers een transportbedrijf voor constructie daar heeft hij mee gewerkt met een hotel in Oostenrijk (met vierkante pods) dat stond er in 8 weken inclusief de fundering. die pods werden met alles op voorhand geïnstalleerd vervoerd.
Toch denk ik dat het niet voor dit jaar nog zal zijn. Zoals Coasterfrenzy zei, naast het hotel is ook in het hele gebied zelf nog te weinig in de hoogte gebouwd.

Als het een 'hele stad' met hoge gebouwen moet worden en de geluidsmuur volledig doorgetrokken wordt rond het gebied, en dan dat onbebouwde deel aan de Berggeiststraße nog bebouwd moet worden... Dat is niet haalbaar voor juli. Ik zie ze het gebied ook niet meer openen na pakweg 1 augustus of tijdens Wintertraum.