X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Na de euforie een kleine ontnuchtering: wordt PHL nog wel te doen op één dag?
    De recente vernieuwingen trekken natuurlijk ook extra volk, in een territoriaal niet zo uitgestrekt park.
    Eendagsvliegen zullen dus ofwel hun bezoekdag ofwel hun gewenste attracties zorgvuldig moeten uitkiezen.

    Zou het in die optiek een vloek of een zegen zijn indien ze hun Quick Pass bij opening van FLY ook openstellen voor Taron?
    PHL heeft veel attracties, maar doordat alle attracties bij elkaar zitten en de meeste een zeer goede capaciteit hebben (niet jij River Quest, jees) maakt het dat het park perfect dagvullend is en is een tweede dag nog overbodig vind ik. Zeker als het niet abnormaal druk is, ben je eigenlijk vrij snel rond. De reden dat mensen hier langer vertoeven dan een ander park pakweg BJL, is omdat de attracties een grote herhalingswaarde hebben. Maar niet kunnen rond geraken? Zelfs dit jaar perfect rond geraakt op een gigantische drukke dag in april...

  2. #2

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Maar niet kunnen rond geraken? Zelfs dit jaar perfect rond geraakt op een gigantische drukke dag in april...
    Ik was er op de zondag dat we van zomer- naar winteruur gingen: zeer zonnig en overal (NRW, NL, BEL, FR) herfstvakantie en voor velen de laatste kans om hun 'kom-gratis-terug-kaart' te verzilveren. Wellicht m'n drukste dag ooit in PHL (ter illustratie: de non-attractieve Nighthawk gaf kort na de middag 30 min. aan). We mochten al voor 9 uur binnen, maar dan nog moet je keuzes maken: ga je voor de vervroegd geopende attracties (b.v. Maus) of wacht je een uurtje in Klugheim? En op Maus na, deden we die dag alle toppers (Taron zelfs 2 keer), dus het was doenbaar. Shows zijn in de namiddag dan een goede optie.

    Ik heb het nu over de toekomst, met weer zo'n topper erbij: ga je eerst voor Taron of voor deze Vekoma? Beide liggen 's ochtends ver van de parking-ingang (Mystery / China). Maar als ze de Fantasy-zone zoals gebruikelijk pas om 10:00 opendoen en de short-cut naar Taron 's ochtends gesloten houden (wat ik wel intelligent vind), ... Ach, we spreken inderdaad over het beste park van Europa, qua aanbod, vernieuwing en sfeer. Nu nog een (ondergrondse) woodie en we hebben het beste park ter wereld op 200 km afstand !

    Als ze dubbele speciallekes gaan aanbieden voor hotelgasten (FLY èn TARON), zou ik toch eens een nachtje Brühl durven overwegen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •