X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Echter denk ik dat ons oude leven nooit helemaal zal terugkomen, onder andere omdat men al andere virussen voorspelt die de komende jaren zullen opduiken. Tenzij we een je-m'en-foutisme mentaliteit 'mogen' hanteren, zie ik beperkte capaciteit en social distance de nieuwe standaard blijven.
    Ja, eens in de 50 à 100 jaar komt er zo'n nieuw virus. Tegen dan zal FLY wel open zijn .

    Ik krijg het stilaan van die doemberichten. Eerst zouden we de rest van het jaar in België moeten blijven en moesten we allemaal lijkt het wel verplicht naar de zee. En nu plots kunnen we na (vermoedelijk 15 juni) toch naar het buitenland. Net zoals iedereen op tv loopt te verkondigen dat all-you-can-eat buffetten nooit meer zullen terugkomen. Allemaal sensatie. De piek van corona is voorbij, dus ook de piek in bezoekersaantallen en kijkcijfers van de media, dus men moet wat doen zeker?

    Ik zie FLY gewoon openen wanneer het technisch kan. Het zal een roemloze opening zijn, maar dat zal zo zijn met alle nieuwe attracties voor 2020, niet alleen in Phantasialand. Ik heb niet de indruk dat het een grote stormloop is naar de pretparken (op de eerste boekingsuren na) wegens toch wat schrik van de bevolking uit. En ik hoop erop. De eerste Duitse hotels voor de zomervakantie zijn al geboekt en terwijl iedereen met zijn strandpas in de rij staat te wachten in Oostende hoop ik komende zomer in een rustig PHL te lopen om FLY te kunnen doen.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 26-05-20 om 08:47.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •