Van de ene kant is er natuurlijk veel veranderd. Er zijn in Africa (veel) meer rotsen bijgewerkt dan ik verwacht had. Ook lili's café lijkt een leuke toevoeging te zijn. De update van tacana vind ik op de foto's niet zo bijzonder uit zien, maar ik denk wel dat zo de ingang makkelijker gevonden wordt.

Desondanks heb ik ergens toch het gevoel dat de updates dit jaar maar matig zijn. Voor mijn gevoel waren er andere jaren meer kleine dingen te ontdekken die nieuw waren (maar dat gevoel kan natuurlijk misleidend zijn). Wat me echter het hardste verbaasd is dat er volstrekt niets aan River Quest lijkt te zijn veranderd (ik ben zelf nog niet in het park geweest, maar heb het na gevraagd). Terwijl daar vorig jaar nog zwarte bouwzeilen boven de track hingen (bij de overgang tussen China en Klugheim) en er ook vorig jaar al een nieuwe ingang zichtbaar was, die nu nog steeds niet in gebruik is. Nuja.. dat laatste kan ik nog in komen, maar ik zou dan op zijn minst wel verwacht hebben dat er al een deel van de nieuwe infrastructuur zichtbaar zou zijn. Maar ook dat is blijkbaar nog niet het geval.

Komisch.

Over 2 weken zelf maar eens gaan kijken.