X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welke pretpark is het beste van Europa?

Stemmers
33. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Europa-Park

    23 69,70%
  • Parc Asterix

    3 9,09%
  • Phantasialand

    15 45,45%
  • Disneyland

    3 9,09%
  • Portaventura

    5 15,15%
  • Liseberg

    1 3,03%
  • Alton Towers

    0 0%
  • Blackpool Pleasure Beach

    0 0%
  • Gardaland

    0 0%
  • Efteling

    4 12,12%
Dit is een Meerkeuze Poll
Resultaten 1 tot 20 van de 30

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Beste pretpark van Europa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik denk dat EP hier ook wel een troef in handen heeft met Zwitserland. Ik geloof niet dat er in dat land een echt fatsoenlijk park te vinden is. En zo dicht tegen de grens met Frankrijk zullen ze daar ook wel veel dagtoerisme halen....
    Hoeveel Zwitsers, Elzassers en Lorrains tel je? Ik denk niet dat er velen uit verdere regio's in Fr. voor een dagje op en af naar EP rijden. Trek eens een cirkeltje van straal 150 km rond EP en rond PHL, Disney Parijs, de Efteling of zelfs ons eigen Walibi en je ziet wat ik bedoel.

    Qua ligging heeft EP een handicap, zeker tegenover Disney en Port Av., Gardaland, de Londense parken, de Scandinavische stadsparken en de parken in de driehoek Be-Ne-NRW. EP maakte ooit (Duitse) reclame als ideale stop op weg (of terug van) het zuiden. M.a.w het Zwarte Woud alleen trekt voor EP des zomers onvoldoende Duitsers aan.

    Heel het jaar open houden lijkt me enkel haalbaar in dichter bevolkte gebieden. EP telt bovendien vooral 'gerichte' bezoekers, terwijl parken nabij een metropool of een costa ook 'occasionelen' over de vloer krijgen. Knap dat ze zonder hulp / naambekendheid van een Amerikaans megaconcern, een gesubsidieerd HST-station of een wereldluchthaven op < 1/2 uur met o.v., Europa's nr 2 qua bezoekers zijn. Dat heeft zeker met de geboden kwaliteit (en kwantiteit) te maken.

    @fam. Mack: krijg ik nu een vrijkaartje?

  2. #2

    Re: Beste pretpark van Europa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    @fam. Mack: krijg ik nu een vrijkaartje?
    De fam. Mack laat weten dat het antwoord negatief is :-p

    Het klopt inderdaad wel wat je zegt over de bevolkingsdichtheid en ook over de reclame die EP maakt ivm met gebruiken als tussenstop van een reis naar het zuiden. Zo ben ik er afgelopen maand ook drie dagen gestopt na 10 dagen Italië... Ze maken deze reclame nog steeds in Duitsland (geen idee over andere landen)

    Nu, het park richt zich ook niet op dagtoerisme hé, net zoals Disneyland dat niet doet...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •