X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 108

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Ook van dit project nu de eerste foto's op dit forum! We zien al coastertrack en heel wat funderingen en supports:







    Voorlopig is alles van de ride dus nog in openlucht, maar vraag is of dit zo blijft, gezien de beschrijving van de attractie.

  2. #2

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingtiger Bekijk Berichten
    Voorlopig is alles van de ride dus nog in openlucht, maar vraag is of dit zo blijft, gezien de beschrijving van de attractie.

    Er gaat track in het gebouw en ook binnenin zie je track, lijkt me toch een indoor gedeelte, want dat gebouw lijkt me te groot om enkel te dienen als station

  3. #3

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Er gaat track in het gebouw en ook binnenin zie je track, lijkt me toch een indoor gedeelte, want dat gebouw lijkt me te groot om enkel te dienen als station
    Dit is het oude station van DD en het ziet er naar uit dat ze er precies een in-en uitstapstation van maken (de track binnenin gaat van het ene naar het andere oude station). Dus verwacht daar niet echt een indoor stukje. Vraag mij af wat de complete baan gaat worden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •