X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22
  1. #21

    Re: Ongeval op de kermis in VS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Schop erop:

    Er heeft iemand een interessant video gepost van dit ongeval( bijna 3 jaar geleden):

    https://www.youtube.com/watch?v=w6jYxL9ymd0
    Ik had deze video vorige week reeds gezien ... Vreselijk hoe de eigenaar zo nonchalant om gegaan is met de veiligheid van zijn bezoekers, met de gekende gevolgen.

    Zelf ben ik na enkele jaren er uit te zijn terug meer en meer bezig met Kermissen naast de Pretparken, en ook in België houd ik alle attracties nauwlettend in de gaten. Ook hier in België hebben we exploitanten die, oftewel zorgen dat hun attractie BLINKT en onderhoud plegen gelijk een lieve lust (Move It 32 als schoolvoorbeeld), maar er zijn ook attracties in ons land waar ik soms met een fronsende wenkbrauw naar opkijk, deze ga ik uiteraard niet opnoemen ...

    Zelf was ik nét geen ooggetuige van het ongeluk enkele jaren terug op de Paasfoor van Kortrijk met de Shake ‘n Roll waarbij een gondel afbrak. Frappant genoeg gebeurde hetzelfde 4 maand later nogmaals opnieuw op de Zuidfoor van Brussel. Als ik mij niet vergis had de exploitant het jaar er op de Nightfly (Mondial Inferno) waar ook enorm veel nalatigheden aan te zien waren, en ook op de Zuidfoor (opnieuw) in Brussel besloten werd de attractie te sluiten (het fijne weet ik er niet van).

    Sommige attracties die er vroeger altijd piekfijn uit zagen merk ik na het verwisselen van exploitant soms een pak minder “fris” en onderhouden ogen. Ik denk dat de invloed van een exploitant dus ook veel kan uitmaken bij dergelijke situaties ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #22

    Re: Ongeval op de kermis in VS

    Ik weet nog dat de Nightfly in aalst(2014) stond en ik heb eigenlijk niet echt genoten van de rit. Ik was meer bezorgd over de veiligheid dan over de rit... Hij stond het eerste weekend in pan... En het derde weekend zijn we erin geweest en het machine piepje langs alle kanten...

    ja, inderdaad. sommige exploitanten hebben geen zin of tijd of geen goesting om onderhoud te doen... De vraag is waarom? Waarom spelen ze met mensenlevens?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •