X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: What's your avatar?

  1. #1

    What's your avatar?

    Een topic die ook op het oude forum bestond. Wat is jou avatar?

    Momenteel steelt Rajah de kop van berichten:

    Naam:     IMG_2724.jpg
Bekeken:  883
Groote:   82,0 KB

  2. #2

    Re: What's your avatar?

    Een onridefoto van de Rattenmühle in Familypark Neusiedlersee:



    Niet mijn favoriete achtbaan of zo, maar wel een leuke herinnering aan een leuke dag !

  3. #3

    Re: What's your avatar?

    Grumpy !

    Waarom ? Disney en Grumpy fan natuurlijk
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: What's your avatar?

    Bij mij is het Moem die erop staat, een Scandinavische trol die eruit ziet als een nijlpaard!

    Op't vorige forum was het het Saab logo, maar dat merk is nu echt wel geschiedenis...

  5. #5

    Re: What's your avatar?

    Intussen heeft Rajah plaats gemaakt voor Thomas O'Malley:

    Naam:     IMG_2743.jpg
Bekeken:  742
Groote:   21,6 KB

  6. #6

    Re: What's your avatar?

    Ik heb moppersmurf en mijn niet mis te verstane boodschap aan Zweedse boomknuffelaars verwijderd op het moment dat Wildfire terug in bedrijf ging.

    Geen idee of m'n huidige avatar (Van waar dat woord? Van die hyper-politiek-correcte-sorry-natives-flilm?) een echte coaster of een bewerking betreft. En als zuurpruim iets hartvormig kiezen, vond ik wel een geestig ideetje.

  7. #7

    Re: What's your avatar?

    What Avatar?



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik heb moppersmurf en mijn niet mis te verstane boodschap aan Zweedse boomknuffelaars verwijderd op het moment dat Wildfire terug in bedrijf ging.

    Geen idee of m'n huidige avatar (Van waar dat woord? Van die hyper-politiek-correcte-sorry-natives-flilm?) een echte coaster of een bewerking betreft. En als zuurpruim iets hartvormig kiezen, vond ik wel een geestig ideetje.

    Ik kan je als zuurpruim een beetje helpen: De term Avatar voor zoiets is vééél ouder dan de film/strip

    Avatar heeft nogthans een passende betekenis in die film. Een avatar is namelijk een representatie/vertegenwoordiging van iemand in een andere vorm (meestal in de digitale wereld). Nintendo noemt het een Mii, maar het is in principe hetzelfde. (wat dat betreft is het dus de tekenfilmserie "avatar" die de betekenis niet helemaal correct gebruikt).

  8. #8

    Re: What's your avatar?

    Bij mij is het het logo van Oblivion.

    Reden: geen

  9. #9

    Re: What's your avatar?

    Mijn avatar is het campagnebeeld van Cykell, de meest briljante reclame voor fietsendragers die er bestaat! Ik zag deze foto voor het eerst op een kartonnen paneel bij Fietsen Niclaes te Heverlee. Als ik in de toekomst ooit een fietsendrager zou kopen, dan zou het hoe dan ook dit merk zijn om hen te belonen voor hun schitterende vondst

    En voor alle duidelijkheid: Ik probeer hier geen sluikreclame te maken voor Cykell, ik wil jullie gewoon uitleggen waarom ik voor deze avatar heb gekozen

    Ik zal meteen ook mijn onderschrift verklaren: door een veel bekender citaat aan te passen, geef ik een hint naar wat mijn favoriete plaats in een achtbaantrein is.


    Once you sit back, you never go back.

  10. #10

    Re: What's your avatar?



    De standy van bij Wodan mijn nieuwe favoriete woodie!
    Een kort maar krachtige baan

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •