X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Walibi Belgium, op zoek naar de kinderattracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten

    Het zijn inderdaad leuke herinneringen die je met de kleintjes in een pretpark opbouwt . Pirana vind ik nu ook niet meteen verantwoord, maar ik denk dat Villa Volta nog wel meevalt... als ze de schrik niet pakken ten minste .
    ja ze is nual naar 4 pretparken geweest in haar jong leven. Dit zijn WB(2) Plospaland, Europapark( daar heeft ze haar ogen uitgekeken met die darkride en de londenbus vond ze leuk) en Bellewearde. Ze gaat in september naar Toverland, Efteling en Duirnell (tikibad vooral.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    In Bellewaerde heb je toch ook zo'n kids-zone, rechts naast de hoofdingang. Ik vind voor kids de Efteling nogsteeds het best, en tot 4j gaan ze gratis mee binnen.
    De tractors mocht ze doen maar voor de rest moest ze 80 cm zijn. En dat was ze niet...

  2. #2

    Re: [TR] Walibi Belgium, op zoek naar de kinderattracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    ja ze is nual naar 4 pretparken geweest in haar jong leven. Dit zijn WB(2) Plospaland, Europapark( daar heeft ze haar ogen uitgekeken met die darkride en de londenbus vond ze leuk) en Bellewearde. Ze gaat in september naar Toverland, Efteling en Duirnell (tikibad vooral.
    Met Europa-Park wachten we nog even omdat de kleinste nog maar 1 jaar is. Maar bijvoorbeeld in Frankrijk zijn er heel wat kleine parkjes die echt de moeite zijn met kleine kinderen. Onlangs bezochten wij onder andere Dennlys Parc, Parc Les Poussins en Bal Parc. In dat laatste park mocht onze dochter in werkelijk alle attracties. Hoewel het natuurlijk enkel kinderattracties waren, kan ik het echt aanraden. Een TR volgt .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •