X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 25

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] Botsing Bobbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Dat verwacht ik ook helemaal niet. Ik heb de informatie niet, maar ik ben er bijna 100% zeker van dat de 'botsing' gebeurd is op de eindremmen, anders was er wel een veel groter ongeluk gebeurd moest het in de baan gebeurd zijn. Het station zal volgestaan hebben alsook het buitenstukje en er zal nog één plaats vrij geweest zijn maar door de regen zal het korte stukje toch niet voldoende geweest zijn. Een oplossing zal waarschijnlijk een aanpassing aan de remmen zijn of dat de baan met een karretje minder moet rijden.
    Ik vind het toch weer vreemd dat we moeten zitten gissen over wat er gebeurd is.
    Is er dan nergens iets te vinden over waar en hoe het gebeurde ,want op regen moeten remmen toch voorzien zijn?

  2. #2

    Re: [Efteling] Botsing Bobbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    [...] want op regen moeten remmen toch voorzien zijn?
    Het probleem zal niet zozeer bij de remmen liggen denk ik, maar bij het feit dat de sledes beter/sneller glijden door minder wrijving met de baan waardoor de snelheid iets hoger zal liggen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •