Bij je uitleg zou ik denken dat je Weerwolf het minst hard zou missen, terwijl je in de poll stemt dat je de baan het minst graag ziet verdwijnen?

Ik heb gestemd op Weerwolf.

Python moet het wat mij betreft vooral hebben van nostalgie. Ergens zou het jammer zijn als de baan verdwijnt, maar om eerlijk te zijn doe ik de baan vaker niet dan wel bij een bezoekje aan de Efteling.

Revolution zou ik dan een veel groter gemis vinden. De baan is een stuk unieker dan Python, en voor mij persoonlijk hangt er ook veel meer emotionele waarde aan vast. Bovendien heeft BJL eigenlijk geen andere goede attracties die dit verlies kunnen opvangen. Revolution slopen zou dan ook een enorm gemis zijn, waarvoor zeker een topper in de plek moet komen.

Toch heb ik gestemd op Weerwolf. Voor mij blijft dat één van de beste achtbanen (zo niet de beste achtbaan) van ons land. Bovendien is de baan ook een absoluut symbool geworden voor Walibi, waar hij eigenlijk dé topattractie blijft. Ik kan me geen bezoek aan Walibi indenken zonder Weerwolf te doen. Daar komt bij dat ik Walibi veel liever bezoek dan BJL, en dan kom ik dus bij Weerwolf uit als attractie die ik het minst graag zie verdwijnen.