Mijn stem ging naar Los Piratas! Waarom? Wel, omdat ik een dark ride een groot gemis vind voor Bellewaerde Park. Ik zie het als een familie park en de familie attractie bij uitstek is voor mij een dark ride. Los Piratas had veel te bieden, inclusief het bekende deuntje. Enkele updates gingen de attracties weer hedendaags gemaakt hebben maar helaas mocht het niet zijn. Huracan is tof, maar ver van een waardige vervanger. Toch zou die ook moeten blijven want het is een familiebaan waar Bellewaerde ook nood aan had.

De Looping Star heb ik nooit gedaan, maar ik heb mij tevreden gesteld met Thunderloop in Slagharen. Het is een leuke baan en ik zou ze zeker met plezier zien staan in Bobbejaanland. Alleen laat ik dat park liever investeren in een baan dat alleen in Bobbejaanland kan beleefd worden à la Gold Rush of Star Trek Enterprise. Plus er zijn gelukkig nog andere parken die wel nog een Looping Star hebben.

Vertigo heb ik helaas ook nooit gedaan. Ik was in het park maar door de technische storingen ben ik er niet in geslaagd om de attractie te beleven. Eigenlijk moet deze voor mij niet terug komen, alleen heb ik veel spijt de baan nooit gedaan te hebben. Gelukkig kunnen we in Walibi uitkijken naar heel wat andere leuke attracties hé.