Looping Star heb ik nooit gedaan, al heb ik wel het broertje in Slagharen enkele keren kunnen doen. Voor mij is het gemis van die baan in Bobbejaanland toch niet zo groot. Akkoord, het was een mooi zicht, maar zo veel heb ik niet met die baan. Ik vind het jammer dat ik ze nooit heb kunnen doen, maar er zijn zeker betere achtbanen in België.

Vertigo is voor mij ook eentje die ik niet heb kunnen afvinken. Ik neem aan dat het wel een unieke ervaring moet geweest zijn, maar de reacties waren nooit super. Had ik 'm graag gedaan? Ja. Mis ik dat gedrocht in het landschap van Walibi? Zeker niet. Spannend zag het er alleszins niet uit.

Mijn stem gaat naar Los Piratas in Bellewaerde. Dit was een attractie die ik nooit oversloeg bij een bezoekje aan het park. De vervanger vind ik nogal underwhelming. Het darkridegedeelte aan het begin is nog wel oké, maar eens je de lifthill opgaat is het toch vooral een saaie achtbaan in het donker. Waarom ze niets met dat tweede deel gedaan hebben, is mij nog steeds een raadsel. Los Piratas had zo veel sfeer! Er zijn betere darkrides, maar in België was dit toch een bescheiden topper. Die klassieker mag gerust in z'n oervorm terugkeren.