Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Psyké was ook mijn eerste (en tot nu toe enige) Shuttle Loop. Net als jij kwam ik er de eerste keer met een slap gevoel in de knieën uit, dat vond ik toen eigenlijk wel leuk. Helaas gebeurt het nu niet meer,
Dat vind ik ook altijd jammer. Maar het houdt wel de herinnering levend aan die eerste rit 't is vooral de verrassing die het hem deed denk ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Ik ben blij voor jou dat je Golden Loop toch nog kon doen, want je wilde het blijkbaar wel graag
Ja, ik wou eens een Shuttle Loop in open lucht doen, en met de originele lancering er nog op ter vergelijking met Psyké. Nu enkel nog een met een vliegwiellancering op mijn bucketlist En ook gewoon omdat het een Schwarzkopf is, daarvan kun je er niet genoeg doen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Hoe vond je de Giovanola? Intenser dan Batman of andere B&M inverteds?
Het zal moeilijk zijn daarop te antwoorden, ik heb nog geen enkele B&M gedaan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
Overigens een park waar ik nog zeer weinig van gehoord had, maar na dit TR en een kort bezoekje aan RCDB lijkt me dit bij uitstek het beste park van Afrika.
In ieder geval het beste van Zuid-Afrika, maar waarschijnlijk kun je die lijn wel over heel Afrika doortrekken. Zuid-Afrika is ook wel een beetje een buitenbeentje in Afrika qua beschaving en grote steden en zo, dus niet geheel verwonderlijk denk ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
Ooit moet ik daar in het lange leven wel eens geraken.
Dat moet je wel lukken ja. Het land zelf en de wildparken zijn ook zeker de moeite waard om te zien, zeker een reisje waard!

Bedankt voor je TR, erg goed geschreven TR, Leuk, vlot TR, Mooi TR
Bedankt! Wellicht is mijn eerste TR ook meteen de meest bijzondere die ik hier zal schrijven, dus 'k heb er wel wat tijd in gestoken ook

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Ik kijk ernaar uit meer van jou hand te lezen!
Graag, maar echt bijzondere parken zullen het niet meteen meer worden. Ik maak er de laatste jaren eerder een sport van om zo veel mogelijk parken in mijn buurt te bezoeken. Indien interesse wil ik daar ook wel eens een TR over maken. Iemand die iets wil lezen over mijn weekje Slagharen + Walibi Holland of mijn bezoek aan Bobbejaanland of Hellendoorn (in het vooruitzicht nog zeker Walibi Belgium)?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
Tof tr-verslag.

Dit is het eerste van Afrika denk ik.
Op de TR-pagina staan er in ieder geval nog geen in de categorie parken non-EU, dus mogelijks wel ja

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Het eerste TR van Afrika ... proficiat met je primeur!
Thanks! Krijg ik hier dan een certificaat voor?