X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 48

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Jardin d'Acclimatation] 2018

    Het park kun je gewoon gratis naar binnen lopen. Hoe willen ze de bezoekers dan tellen? Ze kunnen hooguit een schatting doen, maar ja, aangezien het ook een tuin is, lopen er al snel mensen eens een keertje door heen zo lang het gratis is. Niet bepaald eerlijk meten dus. En mochten ze af gaan op de cijfers van de attracties heb je al helemaal geen goed beeld meer (Als ik 3 attracties doe, tel ik dan ook voor 3?)

  2. #2

    Re: [Jardin d'Acclimatation] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het park kun je gewoon gratis naar binnen lopen. Hoe willen ze de bezoekers dan tellen? Ze kunnen hooguit een schatting doen, maar ja, aangezien het ook een tuin is, lopen er al snel mensen eens een keertje door heen zo lang het gratis is. Niet bepaald eerlijk meten dus. En mochten ze af gaan op de cijfers van de attracties heb je al helemaal geen goed beeld meer (Als ik 3 attracties doe, tel ik dan ook voor 3?)
    Ik meen me te herinneren dat we enkele euro betaalden aan de ingang en daarna ticketjes moesten kopen voor de attracties.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •