Bij mijn bezoek gisteren viel mij ook op dat er zeer traag boten op het station worden gelaten en dat er over het algemeen ook gewoon zeer weinig boten in de baan zaten. Op de plaats van het ongeval zat inderdaad een redder boven. Ik zal een TR schrijven over gisteren want ik heb er al in meerdere topics iets over gezegd en er valt wel nog meer over te vertellen, dus zie binnenkort daar mijn ervaringen.
Ik heb vroeger nog adhv de nummers op de boten de boten zitten tellen, dat heb ik nu niet gedaan helaas maar ik zou er prat op gaan dat het er minder waren dan anders. Vaak werd inderdaad pas een volgend bootje in het station gelaten als het vorige al een heel eind verder was. En dat terwijl het er sowieso al niet veel zijn, maar wegens eerdere ongevallen in andere parken mogen er van TÜV niet zo veel meer op zoals in de beginjaren, om dat inhalen grotendeels te vermijden.
't Is op die plek trouwens al vaker prijs geweest, zie bijvoorbeeld dit filmpje uit 2009. Maar twee keer in twee weken lijkt me toch wel een probleem... Of gewoon bad luck?