X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 50
  1. #1

    [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Dan eindelijk de volgende opdracht!

    Opdracht

    B&M Inverted Coasters zijn toch wel dé B&M's bij uitstek. Ze zijn sierlijk, robuust en vaak ook erg intens. De banen kunnen zowel compact als groots gebouwd worden en lenen zich erg goed om uitgebreid gethemed te worden.

    Elke deelnemer maakt minstens één B&M Inverted Coaster in een thema/verhaal naar zijn of haar smaak. Geen limieten op vlak van gebouwen of objecten, doe eens zot! Wat ik wil zien is een perfect realistische achtbaan. Hier mag je ook vrij in zijn. Van een enorm gethemede versie als Black Mamba, tot banen met minder of zelfs subtielere theming zoals Banshee. Bij deze laatste vind ik het dan ook belangrijk dat hij écht lijkt alsof hij in een echt park zou kunnen zijn. Transfertracks, mooie stations,... Allemaal dingen die, mits ze er naar mijn mening overtuigend uitzien, pluspunten kunnen opleveren.

    Een aanvullend themagebied met eventuele extra attracties en/of shops mag uiteraard, maar zijn niet cruciaal.

    PUNTENVERDELING

    20 Ritverloop
    20 Interactie met omgeving
    10 Veiligheid
    15 Belichting
    30 Thema/visuele aankleding - Realisme
    10 Concept

    Deadline

    Ik zet er een ruime deadline op: Vrijdag 17 november!
    Indien het voor sommige toch moeilijk is de baan op tijd af te leveren, kan deze datum nog opgeschoven worden. Moest iedereen voor deze datum zijn werk hebben afgeleverd, gaat de puntenverdeling uiteraard sneller van start.

    So... Who's in?

    Deelnemers

    - Nathan G
    - jon123
    - Xarbero
    - joachim1107
    - traveler
    - Pretparkfreak7 (?)
    - Smartieke
    - Zottewoef
    - Joran
    - ...
    Laatst gewijzigd door Belgiumcoasterfreak; 02-10-17 om 20:40.

  2. #2

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    We doen eens zot, ik doe mee!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Ik doe ook nog eens mee!

  4. #4

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Bwaja!

  5. #5

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Count me in

  6. #6

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    ik doe mee

  7. #7

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    'minstens één' lol

    Als ik er mij een ideetje te binnen schiet sluit ik aan, maar voorlopig nog niet.

  8. #8

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    vraagje moet het realistisch zijn in de termen dat B&M het zou bouwen of algemeen realistisch?

  9. #9

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Moet alles zelf ontworpen zijn of mag er gebruikt gemaakt worden van scenery items uit de workshop?

  10. #10

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Antwoord op twee bovenstaande vragen:

    1. Realistisch in termen van als het echt zou kunnen. BV, een baan met twee treinen of meer heeft wel een transfer track, afscherming van paden... Zo een dingen.

    2. Alles moet zelf ontworpen worden, ik wil geen blueprints van andere zien.

  11. #11

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Ja, ik ga Planet Coaster ook nog eens opstarten. ;-) Niet dat ik de nodige skillz bezit, maar achja. ;D
    Je vois la vie en des biscuits.

  12. #12

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Antwoord op twee bovenstaande vragen:

    1. Realistisch in termen van als het echt zou kunnen. BV, een baan met twee treinen of meer heeft wel een transfer track, afscherming van paden... Zo een dingen.

    2. Alles moet zelf ontworpen worden, ik wil geen blueprints van andere zien.
    Geen blueprints he, maar stukken scenery? Als ik daarmee moet beginnen ben ik nog een jaar bezig

  13. #13

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Ok deze acht ik nog doenbaar. Kdoe ook nog eens mee.

  14. #14

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Me 2

  15. #15

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Geen blueprints he, maar stukken scenery? Als ik daarmee moet beginnen ben ik nog een jaar bezig
    Alles zelf is alles zelf. Ik weet het, het is streng, maar ik ben iemand die houdt van eigen creativiteit. Het is veel werk, maar heb ook een ruime deadline opgesteld hiervoor vind ik .

    Nog een maand en half te gaan mensen! Ik ben ronduit benieuwd naar al dat B&M pracht! Mijn kritisch oog heeft er al zin in !

  16. #16

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Alles zelf is alles zelf. Ik weet het, het is streng, maar ik ben iemand die houdt van eigen creativiteit. Het is veel werk, maar heb ook een ruime deadline opgesteld hiervoor vind ik .

    Nog een maand en half te gaan mensen! Ik ben ronduit benieuwd naar al dat B&M pracht! Mijn kritisch oog heeft er al zin in !
    tjah dan moet je me daar maar punten voor aftrekken voor die 4 stukken die ik gebruikt heb omdat ik geen half jaar daar alleen mee bezig wil zijn zoals de ontwerpers ervan! Mij niet gelaten...

  17. #17

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Mijne is al af en ingediend

  18. #18

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    De mijne is redelijk af, maar ga de resterende tijd nog gebruiken om wat kleine aanpassingen en verbeteringen te doen

  19. #19

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Ik loop precies achter ga die maand tijd nog wel kunnen gebruiken
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #20

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik loop precies achter ga die maand tijd nog wel kunnen gebruiken
    Dan zijn we met 2
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •