X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 455

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Kan toch ook gewoon iemand op bezoek zijn met de bedrijfswagen? Zouden ze mensen voor zo'n klussen niet via de personeelsdienst sturen IPV via het gewone volk? Of heeft Walibi geen aparte personeelsparking/ingang?

    Laat maar, ik ben dom, Walibi is nietmeer open tijdens de week op de moment...

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    Kan toch ook gewoon iemand op bezoek zijn met de bedrijfswagen? Zouden ze mensen voor zo'n klussen niet via de personeelsdienst sturen IPV via het gewone volk? Of heeft Walibi geen aparte personeelsparking/ingang?

    Laat maar, ik ben dom, Walibi is nietmeer open tijdens de week op de moment...
    Het gebeurd ook wel vaker dat er zulke zaken gebeuren op de parking hoor. Of toch tenminste op de reserveparking. Daar lagen bijvoorbeeld ook destijds de pilaren van Vertigo of recent nog de onderdelen van de tunnels van Pyské Underground. Als je in de winter naar Aqualibi gaat, zie je daar ook soms de boten van Radja River liggen, of zoals een paar jaar geleden, de treinen van Calamity Mine. Al denk ik dat die daar vooral klaar lagen om te vervoeren naar Vekoma.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •