X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 455

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Volgens mij zijn de soft-openingen trouwens voorbij en is hij nu gewoon geopend! Op de TV-reclame (op een Studio 100 kanaal dan nog) zegt men niet langer "Tiki-Waka, binnenkort in Walibi", maar gewoon "Tiki-Waka, in Walibi"!

    Anyway, morgen ein-de-lijk naar Waver om Tiki-Waka eens uit te testen én Exotic World te gaan inspecteren! Ik ben echt énorm benieuwd!
    Benieuwd of morgen dan ook de wachtrij voor het eerst open zal zijn en alle bouwhekken en steigers overal verdwenen zijn

    Ik ben er morgen ook, we zullen het dan zien
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Benieuwd of morgen dan ook de wachtrij voor het eerst open zal zijn en alle bouwhekken en steigers overal verdwenen zijn

    Ik ben er morgen ook, we zullen het dan zien
    Lijkt van wel:



    Bron: https://www.facebook.com/walibibelgium/

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Eigenlijk zou het toch beter zijn dat Walibi een nieuwe eventlocatie bouwt tussen Vampire en de ingang. Dit deel is heel gemakkelijk bereikbaar van de parking (eventueel aparte ingang) en daar hebben ze wel nog plaats genoeg om een zaal te plaatsen, die aan de huidige normen kan voldoen. Tel daarbij op dat je dat stukje weg ook direct kan thematiseren naar Horror/New Orleans zoals in de plannen en dat je tussen Vampire en Weerwolf ook nog een kleine (opvul)attractie kan plaatsen en je hebt direct een aangenaam themagebied.
    En dan kan het theater achteraan ook effectief als theater gebruikt worden, naast de events die in de nieuwe zaal doorgaan.

    Daarnaast kan de eventzaal dan ook heel het jaar gebruikt worden, daar deze zowel in als naast het park ligt. Hopelijk hebben ze in Wavre dezelfde of een vergelijkbare redenering gemaakt en is de herthematisatie van het theater niet enkel voor de looks.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •