X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 452
  1. #21

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Het meer van de Gold River werd drooggelegd en lijkt dus niet gebruikt te worden tijdens Halloween:




    Bron: https://www.facebook.com/ParkfanExplorerASBL/photos/

  2. #22

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Het meer van de Gold River werd drooggelegd en lijkt dus niet gebruikt te worden tijdens Halloween:
    [/url]
    Of net wel natuurlijk.

    Dacht altijd dat dat meer toch wel dieper was Intrigerend
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #23

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Oh verrassend! Misschien om enkele footers van de nieuwe achtbaan te gieten?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #24

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Als je op de concepts kijkt zie je wel dat die achtbaan grotendeels over GRA gaat, mogelijk over dat eilandje in het midden, wat me verbaast is hoe ondiep dat meer is.

  5. #25

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ahneen, dat heb ik eigenlijk altijd geweten / gedacht dat dat niet zo een diep meer kon zijn.

    1. je ziet alle wielen duidelijk in het water liggen als de boot nadert
    2. De handen met halloween die ze er eens ingestoken hebben lieten dat ook wel uitschijnen vond ik
    3. De oude krokodil kon je vroeger perfect zien liggen op de bodem (dus niet op een betonnen verhoog)

    Wat ik me wel altijd afgevraagd heb. De kanten van het pad in LLC daar hoor je zowel links als rechts van het station een overloop geluid. En als ik me niet vergis zie je hem ook de kant van het frituur. Waarvoor dient die, en waar loopt die naar toe??

  6. #26

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Wow, is inderdaad minder diep dan ik dacht! Ik wist wel dat het niet gigantisch diep was met de wielen die je ziet liggen, maar dit is toch wel gewoon tot kniehoogte?

    Ik denk ook dat het tijdelijk is voor de werken nu om er beton te gieten voor de supports van de nieuwe achtbaan.

    Tegen Halloween kan dit weer snel opgevuld worden. Het is uiteindelijk nog een maand tegen dat het Halloween is. Nuja, moest het wegvallen met Halloween zou ik er niet zo rouwig om zijn, want dit is jaar na jaar het zwakste 'spookhuis' in het park. Alhoewel ze er zeker en vast Clowns River terug mogen brengen (zeker nu met 'It' in de cinema )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    Wat ik me wel altijd afgevraagd heb. De kanten van het pad in LLC daar hoor je zowel links als rechts van het station een overloop geluid. En als ik me niet vergis zie je hem ook de kant van het frituur. Waarvoor dient die, en waar loopt die naar toe??
    Uhm, kan je even verduidelijken, want hier snap ik niet echt waarover je het hebt. LLC?

  7. #27

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Als je die foto's zo ziet dan zie je toch eigenlijk echt dat GRA een gigantisch potentieel heeft dat echt niet benut wordt? Ze kunnen met die attractie zoveel meer doen, zie naar Jungle Mission.

  8. #28

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Amai, dat dat water niet zo diep is is wel te begrijpen, maar dit? Kun je dat zelfs nog een meer noemen? Of was het oorspronkelijk wel dieper en is het juist enorm dichtgeslibd?

  9. #29

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Amai, dat dat water niet zo diep is is wel te begrijpen, maar dit? Kun je dat zelfs nog een meer noemen? Of was het oorspronkelijk wel dieper en is het juist enorm dichtgeslibd?
    De ‘vijvers’ in pretparken zijn meestal niet diep. Ze worden dan ook expres troebel gehouden zodat de bezoeker denkt dat het diep is.

    Kijk bijvoorbeeld naar Disney de mest vijvers een waterpartijen zijn niet meer dan 15 tot20 cm. Het is tevens ook voor de veiligheid dat de vijvers zo ondiep worden gehouden voor als iemand er in zou vallen.

  10. #30

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    De ‘vijvers’ in pretparken zijn meestal niet diep. Ze worden dan ook expres troebel gehouden zodat de bezoeker denkt dat het diep is.

    Kijk bijvoorbeeld naar Disney de mest vijvers een waterpartijen zijn niet meer dan 15 tot20 cm. Het is tevens ook voor de veiligheid dat de vijvers zo ondiep worden gehouden voor als iemand er in zou vallen.
    De mestvijvers in Disney heb ik precies tot nu toe steeds gemist .

  11. #31

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    De mestvijvers in Disney heb ik precies tot nu toe steeds gemist .
    Sorry, zware dyslexie en dat helpt helemaal niet met antwoorden. Maar ik hoop dat iedereen verstaat dat dit “de meeste vijvers” moet zijn.

    Anders moet ik toch mijn mening veranderen van sommige parken.

  12. #32

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Uhm, kan je even verduidelijken, want hier snap ik niet echt waarover je het hebt. LLC?
    Volgens mij heeft hij het over Lucky Luke City?

    Maar inderdaad, die overloop is me ook al vaak opgevallen.
    Dit is waarschijnlijk om het water toch min of meer wat op hetzelfde peil te houden, alhoewel, zo'n kleine overloop voor zo'n groot meer ...

    Dat het meer niet echt superdiep kan zijn is wel logisch: de draaischijven voor de boten liggen er immers in gebetonneerd.
    Zou de vijver van de Gondoletta in de Efteling dan zoveel dieper zijn? Misschien op sommige plaatsen wel, maar toch niet vlak naast de bootjes?

  13. #33

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Wat ik me trouwens nog afvraag: wie gaat de thematisatie van de nieuwe gebieden voor zijn rekening nemen? Gaan ze na Psyké Underground en Pulsar opnieuw in zee met JoraVision? Of met Neverland Themepark Projects, die ook verschillende kinderattracties en het SkunX station voor Walibi hebben gedaan?

  14. #34

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Wat ik me trouwens nog afvraag: wie gaat de thematisatie van de nieuwe gebieden voor zijn rekening nemen? Gaan ze na Psyké Underground en Pulsar opnieuw in zee met JoraVision? Of met Neverland Themepark Projects, die ook verschillende kinderattracties en het SkunX station voor Walibi hebben gedaan?
    gho, mij lijkt het een logische stap dat ze met JoraVision weer aan de slag gaan hé? Zeker met zo'n omvang lijken deze me wel geschikt. Wil ook wel graag het antwoord weten tho.
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #35
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    De ‘vijvers’ in pretparken zijn meestal niet diep. Ze worden dan ook expres troebel gehouden zodat de bezoeker denkt dat het diep is.
    EuropaPark kan het wel. En Phantasialand. En Port Aventura...

  16. #36

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    EuropaPark kan het wel. En Phantasialand. En Port Aventura...
    Het water van Dschungel Safari is in Europa-Park toch ook troebel? Of wilde je het opnieuw hebben over het al dan niet chloorwater van de waterattracties, waarover het in deze discussie niet echt ging?


  17. #37

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Het water van Dschungel Safari is in Europa-Park toch ook troebel? Of wilde je het opnieuw hebben over het al dan niet chloorwater van de waterattracties, waarover het in deze discussie niet echt ging?
    Mijn punt was dat het water vaak expres troebel wordt gehouden om te kunnen verbergen hoe ondiep het is. Btw EP heeft ook troebel water met een ondiepe vijver.

    Of de parken het kunnen proper houden of niet staat buiten kwestie. Het feit blijft dat je in troebel water moeilijk kan warnemen hoe diep het werkelijk is. VAAK word dit gebruikt om de diepte te verbergen een toch de bezoekers een gevoel te geven van een diepe vijver.

    Te illustratie we hebben onze natuurvijver laten uitdien dit jaar van een diepte van 30cm naar 250cm zolang het water troebel was zag je geen verschil

  18. #38

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Mijn punt was dat het water vaak expres troebel wordt gehouden om te kunnen verbergen hoe ondiep het is. Btw EP heeft ook troebel water met een ondiepe vijver.

    Of de parken het kunnen proper houden of niet staat buiten kwestie. Het feit blijft dat je in troebel water moeilijk kan warnemen hoe diep het werkelijk is. VAAK word dit gebruikt om de diepte te verbergen een toch de bezoekers een gevoel te geven van een diepe vijver.

    Te illustratie we hebben onze natuurvijver laten uitdien dit jaar van een diepte van 30cm naar 250cm zolang het water troebel was zag je geen verschil
    Vandaar dat ik de reactie van Boris niet echt begreep.

  19. #39
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone







    En in Walibi...







    Ik weet wel in welk park ik nat wil worden. In geen van beide parken zie je echt "een bodem", bij de ene is dat met proper, bij de ander met vuil water.

  20. #40

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Please niet opnieuw die discussie

    @ Moderators: kan de waterdiscussie aub een eigen topic krijgen zodat het niet bij quasi elk park ooit wel eens de revue moet passeren?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •